bij de ah geweest en kreeg twee pakken mee met de korting dus voor 2 pakken 12 nog wat betaald en ook nog extra korting op de dreft vaatwastabletten met de lihl bonnen. ruzie bij de etos, kocht daar 2 wella producten ghaarspray en conditiones wilde ze me geen extra korting geven. ik gaf aan dat ze dat de vorige keer wel hadden gedaan zei (terecht eigenlijk hihi ) geen korting op korting ik nog een keer ja maar vorige keer mocht het wel. vroeg ze aan hoofdcassiere en die zei lekker ja hoor dat mag wel uiteindelijk dus 1,38 betaald
Ik heb vanmiddag ook de pampers bij de AH gehaald. Heel fijn zo voor weinig geld. Helaas had ik mijn andere bon al ingeleverd maar ik heb nu wel een mooie voorraad thuis!
Renske, wil jij die codes voor de gilette styler nog hebben om uit te proberen? Anders gooi ik de bonnen weg...
Wisten we maar wat de aanbiedingen worden de komende weken. er zijn op MP ook weer wat mensen die bonnen te koop aanbieden..zit te twijfelen of ik dat nog ga doen.
DeeDee, heb idd ook nog ergens een pamperbon maar ook kwijt, irritant he! Maa heb vanmorgen luiers bij Action gehaald en volgensmij zijn die nog steeds het goedkoopst! 4,25 voor 28 stuks.
Deelight, ik kom op 15 cent per luier van de Action. Pampers komt nu volgens mij op 14 cent per luier. De luiers van de Aldi hebben altijd deze prijs van 14 cent per luier.
Volgens mij zag ik vanochtend dat ze bij Jumbo de Simply Dry in het actieschap aan het zetten waren? Weet niet of/wat de actie zal zijn.
Oh dan ben ik zeer benieuwd. Hoop natuurlijk op een 1+1 gratis actie maar zoveel geluk zullen we wel niet hebben.
nog niet online maar morgen de nieuwe jumbo deals in de winkel. persoonlijk dnek ik aan pampers en dreft. bij mijn jumbo staat telkens de 70 tabs verpakking verkeerd gevuld bij de prijs van 10 euro lager, even gemeld bij de klantenservice en je krijgt de verpakking gratis mee :0, 1 maal 70 tabs normaal en 1 maal 70stuks citroen, beide voor 18 ,59 per zak kassa!!!!!
Bij Jumbo vanaf morgen pampers simply dry 2 pakken voor 16 euro. Ook dreft vaatwas/afwasmiddel is in de aanbieding 2+1 gratis. En dreft wasmiddel 1+1 gratis. Acties - Aanbiedingen - Jumbo Supermarkten
Iemand toevallig nog lihl-bonnen over van de pampersbillendoekjes? Zoonlief blijkt ineens allergisch voor de huggies doekjes en deze verdraagt hij wel... Dus als iemand ze niet gebruikt wil ik ze graag hebben / overnemen! Heb nog wel eea te ruil, maar niet veel meer...
Mango, die heb ik nog wel voor je. Mag ik een pb met je adres? Ik had bij Dirk 3 Lenor voor 3.75 vanmorgen
De bon van 5,- euro korting kan je het beste bij de appie inleveren, en daar een goedkoop product voor kiezen, bijv. de olaz lotion, die zijn ong. 5 euro, dan heb je hem gratis! Voor die andere bonnen weet ik het niet, zag wel dat er nu aanbiedingen waren bij het kruidvat, maar die doen vaak geen korting op korting... En je hebt pb!