Hey dames, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb hier nog best veel bonnetjes over of die ik niet gebruik (de pampersbon bijvoorbeeld) Ik vind het sonde om ze te laten verlopen dus misschien wilt iemand hier ze hebben. Stuur maar even een pb-tje
Zo, vanmiddag even naar AH geweest en het is gelukt met de pampers. Heb vier pakken gehaald. Ik heb ook nog aardig wat LIHL bonnen liggen, en nu het bijna op z'n eind loopt heel veel bonnen over die ik niet meer ga gebruiken. Mijn voorraad is weer goed aangevuld. Als er nog iemand bonnen zoekt, laat het me maar weten (pamperbonnen heb ik niet meer, die heb ik net zelf opgemaakt).
Ik zoek nog head en shoulderbonne, 2 bonnenoekjes overgenomen en 1 niet aangekomen hier en nummer 2 was niet compleet en zaten ze niet in :x, dus mocht je die nog ver hebben dan graag
Heeft iemand 2 pakken pampers gekocht en 2 bonnen ingeleverd? Dus dat je per pak 1.44 betaald .Ik heb ze zelf niet nodig maar dat vroeg iemand aan mij ...
Mail van W.ehkamp ik moet mn bonnen die ik wil gebruiken opsturen zo kan ik wel bestellen? Ja duhhhh dacht t ook!
Daar heb ik nog 1 bonnetje van. Ik heb je adres nog wel in mijn prive berichten staan. Heb je ook belang bij de maggi maaltijd mixen en de maggi smulpannetje? De heb ik ook nog.
jo, welke bonnen heb je nog? want hoe hebberig ik ook ben.. kan nog steeds van alles gebruiken.. olaz? tandpasta? wella?
Ik heb nog wel braadstomen bon. Toevallig DA zeges te ruil? Vind die ketting zo leuk maar kom er nooit dus dan krijg je ook geen zegels uiteraard.
Ik kwam gisteren thuis en had 7 gemiste oproepen van Wehkamp en een mail dat ze me had proberen te bellen om het gelijk op te lossen van de codes nou ja ik was er niet dus nu moet ik ze maar mailen
79mama79.. Je moet de codes doorgeven van de bonnen, bonnen kan je zelf houden is mij verteld. Als ze de code hebben, dan regelen ze het handmatig voor je
Hm er staat toch echt in t mailtje dat ik de bonnen op moet sturen.... Ach heb er al geen zin meer in. Kost me nog een postzegel ook! Waarom kan dat nou weer niet gewoon via mail? Nee laat maar.....