Hier een lijstje van alle bonnen die ik nog heb: 2,90 korting op 1 regulier product uit het Dreft assortiment 3,35 korting op 1 zak Dreft Platinum tabs 3,00 korting op 1 regulier product uit het Ariël vlekverwijderaar assortiment 3,00 korting op 2 blikken Nestlé Groeie Start 1,00 korting op 2 verpakkingen Nestlé Yogolino of Pyjamapapje yoghurtpap 2x 1,29 korting op 1 enkelpak Naturella 2x 2,49 korting op 1 voordeelpak Naturella 2x 3,89 korting op 2 voordeelpakken Allways 3x 3,00 korting op 1 Ambi Pur 3 volution starter 3x 2,50 korting op 1 Ambi Pur Set & Refresh luchtvervrisser 2,00 korting op 1 Ambi Pur Air Effects spray 2x 10,00 korting op 1 Oral-B Trizone 500, Proff. Care 500 of Proff. Care 500 floss 3x 30,00 korting op een OralB Trizone 5000 elektrische tandenborstel 3x 2,00 korting op 1 Oral-B pro-expert premium pro-flex tandenborstel 2,00 korting op 1 Oral-B pro-expert premium tandpasta of premium floss 2x 1,00 korting op 1 fles Dreft Platinum Original of citroen 3x 3,00 korting op 1 verpakking Gilette scheermesjes voor mannen 3x 10,00 korting op 1 Gilette fusion ProGlide styler 3x 30,00 korting op een Braun Series 5 5070 scheerapparaat 3x 1,25 korting op 1 Swiffer Duster Starter Kit 4,00 korting op 2 pack Oral-B trizone, floss action, dual clean of 3d opzetborstel 3x 3,00 korting op 1 Max Factor facefinity all day flawless 3-in-1 foundation 3x 7,00 korting op 1 Olaz total effect crème 5,00 korting op 1 Olaz crème 2,20 korting op 1 Wella pro series product 3x 2,49 korting op 1 Wella flex stylingproduct 2,49 korting op 1 New Wave stylingproduct 3x 1,00 korting op een pot Maggi smulpannetje 1,00 korting op 3 Maggi maaltijdmixen 0,75 korting op 2 Chocomel vol, halfvol of light 6packs naar keuze 1.00 korting op 1 Peijnenburg Overheerlijk ontbijtkoek 0,75 korting op 1 pak Lotus koffieleutjes
nee klopt.. maar omdat ik niet zoveel bonnetjes had heb ik gekeken naar hoeveelheid luiers.. nu dus groot pak voor 4,49.. had ik 4 kleinere pakken gepakt om zelfde hoeveelheid luiers te krijgen had ik meer moeten betalen omdat ik geen 4 bonnetjes had.. snappie?
79mama79.. oohh vaag ja. Ik moest de codes gewoon doorgeven via mail. Vaag gedoe met Wehkamp,ben er ook een beetje klaar mee
de vorige bonnenronde heb ik wehkamp ook alleen de codes door hoeven mailen voor de korting.. zij hebben die toen in mijn administratie gezet
De nettorama hier doet toch in 1 keer moeilijk. Wou head en sholders mee nemen maar kreeg hem echt niet mee omdat hij daar goedkoper is dan de adviesprijs op de bon dus zei ik dat ik geen 1 bon meer in kon leveren omdat hun altijd goedkoper zijn dan de adviesprijs op het bonnetje van lihl.... ja dat klopt mevrouw kreeg ik te horen
Hier gisteren ook Simply dry gehaald bij Jumbo. Ik heb maar 1 bon, toch leuk voor 6 euro 2 pakken. Ik heb ook twee pakken extra gehaald, want twee voor 16 euro is ook best een leuke deal.
Ik heb nog aardig wat bonnen en wil eindelijk wel eens gebruik gaan maken van een goede actie. Door mijn verhuizing ben ik daar nog helemaal niet aan toe gekomen..... Kan iemand mij vertellen wat ik deze week kan scoren, en waar?
De pampers zijn bij de AH in de bonusaanbieding met 25% korting, daarnaast de LIHL bon ingeleverd, dus een mooi prijsje . Daarnaast was ik samen met mijn vriend, dus even langs de Etos die ernaast zit en daar dus 2 pakken Etos luiers gekocht voor 2,62 per pak.