Meiden, is er nog iemand die de eerste 3 letters van de pamperbon voor mij heeft? De bon zelf heb ik al ingeleverd bij Albert Heijn maar nu wilde ik ook nog luiers bij Wehkamp bestellen.
In ieder geval bedankt voor de code maar helaas heb ik hetzelfde probleem. Ik heb ze gemaild dus even afwachten...
Weet iemand of de kassa de bonnen nog herkent per 1 januari? Ze kijken hier namelijk nooit naar de datum o.i.d.
niet alle boekjes hadden idd pamperbonnen.. je zou misschien met de letters van pampers die eerder genoemd werden kunnen proberen bij wehkamp, maar gelet op feit dat die 9 van 10 keer normale bonnen al niet accepteren..
Was hier ook zo; heb ook alleen maar bonnen met 2 letters beginnend ipv 3 letters. Mailtje gestuurd, gingen wel een paar dagen overheen, maar dan krijg je bericht dat je gewoon je bestelling kunt plaatsen en die miep van Wehkamp even terug moet mailen met de codes en bedragen, dan gaat zijn het van je Wehkamprekening afhalen als je Pampers bestelt. Vandaag de luiers binnengehad, even rekening gecheckt en netjes 2x 10 euro eraf. Ik bestel altijd eerst bij Wehkamp, en ga daarna nog een keertje naar de winkel, gheghe
zo, mijn bonnen zijn zo goed als op... en net optelsom gemaakt.. heb ik ook die 4 dozen zwitsaldoeken bij opgeteld uit de etos actie.. heb nu een voorraad van 956,38 .. daarvoor heb ik betaald: 100,68 ben blij en gelukkig! en ik wil dan ook alle mama's bedanken die mij hun bonnen hebben opgestuurd... je hebt mij en nog een paar gezinnen echt zielsgelukkig gemaakt! dank jullie allemaal!!!
Mijn bonnen zijn allemaal weg. Ik heb alle bonnen die ik nog overhad kunnen ruilen tegen twee pamperbonnen en die bonnen heb ik vrijdag besteed. Nu is het weer wachten op de volgende LIHL ronde, eind maart (volgens mij). Lekker zeg Limmeke, dat heb je goed gedaan!!!
volgende LIHL ronde is begin maart.. en hopelijk doet AH dan nog steeds mee en sluiten ze boel niet af na ons geshop van afgelopen 2 maanden
Goed gedaan limmeke!!! Ik heb 'helaas' nog bonnen, ben 2 weken terug ziek geworden (borstabces) en vorige week geopereerd en moest wel even herstellen, dus hoop van de week nog even naar de appie te gaan met mn laatste bonnen, helaas geen bonusaanbiedingen meer, dus moet maar even kijken of het nog loont...
Mango, beterschap! Geen bonusaanbiedingen meer bij de AH inderdaad Komende week bij de Etos 3 kleine pakken always voor 5 en met een bon 3 pakken voor 2,51 dan. Kijk maar of het loont. Zelf heb ik nog always en pampers doekjes bonnen over, weet niet of ik ze op krijg.
Beterschap Mango. Wat ik altijd doe als er geen aanbiedingen zijn om bonnen op in te leveren is de bonnen inleveren bij Jumbo of Dirk. Omdat die winkels (hier tenminste) goedkoper zijn dan de AH of andere supermarkten hier in de buurt.
Dat systeem van wehkamp klopt echt van geen meter!! Kreeg gisteren een mailtje dat ik 13,20 terug gestort krijg op mijn rekening, ik kijken blijkt het de waardebonnen te zijn van lekker in het leven. Heb toen wel wat code´s ingevoerd maar uiteindelijk niks gekocht of besteld en nu wel de korting van die code´s !!!