Zoals je kon lezen in het andere topic van LIHL komen van de week of volgende week weer de boekjes binnen. Net zoals de vorige keer maar even een ruiltopic aanmaken hahah. Ik heb te ruil etos baby zegels.
Ik heb ook nog diverse zwangerschapsvitamines te ruil..... Davitamon compleet en etos zwanger worden...
ik ontvang graag bonnen als het zover is: heb te ruil de punten etos zegels Schoenenreus primera en wil vanalles ruilen, laat je maar horen wat je wilt hebben
Ik heb ook heel veel te ruil! Voor diegene die tzt wil weten wat, pb maar ff! (of kom met suggesties, overal is wel een mouw aan te passen ) kortom: alles voor een korting met lihl bonnen!
hier ook van alles te ruil! etoszegels de punten maar ook speelgoed of meisjeskleding en unisex of meisjes babykleding! alles voor de lihl
Vandaag worden ze hier in ieder geval niet bezorgd een kennis van ons loopt voor sand de post maar ze zei dat ze vandaag niet bezorgd worden jullie hoeven dus waarschijnlijk niet aan de brievenbus te hangen hihi
Haha geweldig Ik wil zelf alleen de pamper bonnen zelf houden hoogst wrs (even kijken wat er bij zit natuurlijk) dus de rest is te ruil. Voorkeur gaat uit naar alles in 1 ruil met etos (baby of gewone) zegels.