Ik kwam m'n spaarkaart met Etos spaarstickers tegen en zie dat ik er nog maar 1 moet hebben voor een volle kaart. Misschien iemand die er nog een heeft?
Ja, ik heb er eentje voor je! Hij is al wel opgeplakt, maar waarschijnlijk kun je hem nog wel los peuteren om hem op jouw eigen spaarkaart te plakken. Je kunt hem hier (woonplaats via pb) komen ophalen, maar ik wil hem uiteraard ook wel versturen als je de verzendkosten betaalt. Stuur maar even een pb als je hem wilt hebben.
Haha ik zoek er ook nog 1! Dan heb ik mijn kaartje ook vol. Zou leuk wezen als ik er ook nog eentje ergens op de kop kan tikken
Wou dat ze dat hier ook nog deden, was zo'n leuke actie. En als je keer luiers kocht had je alweer een kaart vol.
Ik moet er ook nog een! Dan heb ik vier volle kaarten hopelijk binnenkort een goede luier aanbieding .
wow dat is wel bijzonder. Mocht namelijk absoluut niet. Ze moesten retour gestuurd naar het hoofdkantoor. Vast een franchise etos gok ik zo
Graag butterfly! Ik hoef er maar 1. Dis misschien dat je er een uitgeknipt kunt opsturen en dan op volgorde van reacties in dit topic ze kunt verdelen?