LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Jaaaa, ik heb hem ook binnen. Met drie pampersbonnen dit keer. Ik ben blij. Nu hopen dat de pampersbon een keer in de aanbieding zijn bij de AH. Zij deden vorige keer korting op korting. :D

2. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik ben nieuw op t forum en kwam dit onderwerp gister tegen. Nu moet ik met verbazing zeggen dat ik die bonnen volgens mij al eerder heb gehad en weggegooid omdat ik wel eens betere aanbiedingen zie dan bijv. 10€ korting op 2 pakken pampers. Maar klopt het dan echt dat deze bonnen korting op korting accepteren????? Dan is het anders en hoor ik graag tips van echte koopjes/bijna gratis. Nu ik zonder baan zit erg welkom nl! Wanneer krijg je die bonnen eigenlijk (wnt anders vraag ik ouders, tantes etc. Ook om die bonnen)

3. ratahara

ratahara Actief lid

29 okt 2011
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    jaa ik heb ze ook....
    vorige keer deed ook etos korting op korting bij pampers..

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sommige winkels doen dat korting op korting

de meeste etos geven zowieso korting op korting op pampers
    veel AH's doen ook korting geven als iets in aanbieding is
    sommige Emte doen dat ook
    Dirk, bas en digros ook

bonnen komen deze week... ik heb nog nix.. maar het sneeuwt ook enorm hard en heb volgens mij een mooiweer bezorger

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn ze ook binnen! Me ogen en oren maar goed ophouden voor leuke acties!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb vandaag ook het boekje mogen ontvangen!
    Nu ff neuzen wat ik wel of niet nodig heb :D

7. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ja hier ook binnen. Kan niet wachten op ariel en dreft vaatwas in de bonus bij AH. En een gratis oil of olaz :D

Bij mij pakte de bas van der heijden geen korting op korting. Kon alleen slagen bij de AH toen.

Wel minder wasmiddel bonnen zeg. Normaal had ik dreft en dash nog tussen.

8. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonnen zijn hier ook binnen!
    Op de eerste blz:
    €10 2 x pampers
    €5 2 x Ariël
    €1,75 1 x Lenor
    €3,35 1 x Dreft platinum tabs
    €2,05 1 x oral b tandpasta
    Verder korting op Campina lactosevrije melk en yoki
    Always maandverband, ambi pur textielverfrisser, Gillette proglide power of manual navulmesjes, aquarius, nescafe oploskoffies, Braun haar of scheer apparaten,Venus en olaz scheersysteem, lipfinity, olaz Total effects crème, olaz crème naar keuze, head & shoulders, fles Dreft platinum, ambi pur flush starter / houder elektrische luchtverfrisser/ navulling / spray, Nestlé groeie start 2/3, Nestlé yogilino, pampers billendoekjes, antikal, skiffer duster

9. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Beetje jammer dat de wehkamp de bonnen niet pakt ivb technische fout... Probeer het later nog eens...

10. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hoop dat dit duidelijk genoeg is voor de wachtende ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,8 KB
      Weergaven:
      53
  11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh ik hoop zo dat ik ze heb gekregen deze keer (vorige keer niet) Blij dat er vaatwas bij zit die moet ik echt hebben.

Jumbo doet vaak ook korting op korting maar je krijgt geen geld terug. Als er een 2+1 gratis aanbieding is kun je dus maar 2 bonnen inleveren, want die derde is al gratis tenslotte.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb ook voor t eerst de bonnen! Ik zal ook eens een poging gaan wagen om gratis spullen te krijgen. Als ik t goed begrepen hebt moet je de reclames in de gaten houden en de winkel vinden waar ze korting op korting geven?
    Ik hou dit topic in de gaten voor tips en tricks.

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Hier dit keer ook weer de bonnen maar ze vallen me wat tegen helemaal geen wella bonnen dit keer dat is wel jammer ;). Maar vooruit gekregen dus we zeuren niet ;)

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik kan niet tegen shampoo dus die zal ik iig niet missen. Pampers heb ik eigenlijk ook nog zat dus als die er niet bij zouden zitten is het goed *hoopt zo dat ze een boekje krijgt*

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Wehkamp accepteert mijn bonnen wel. De letters moeten echter wel met hoofdletters geschreven worden

16. Lolala

Lolala Niet meer actief

Hier zijn ze ook binnen! Ze zijn nu trouwens ook inwisselbaar bij de c1000, van de week maar eens proberen of ze daar ook korting op korting doen ;)

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik hoop dat bol.com ofzo ooit mee gaat doen en dat dat dan beter werkt als Wehkamp.

18. Lolala

Lolala Niet meer actief

Whaaa, zit hier te trippen achter de pc.. vanaf morgen zijn bij de c1000 de pampers baby dry en activefit 2 halen 1 betalen!! plus een bonnetje er bij van 10 euro korting betaal je dus maar 5 euro (kosten toch 15 euro nogwat per pak? )voor 2 grote pakken! (als c1000 de bonnen pakt op korting)

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb ze ook! Joepie!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lolala ik had die vd pampers ook gezien. Maar tis toch 2 pakken voor 25 euro? Dan 10 eraf vd lihl bonnen. Kosten 2 pakken 15 euro.

Deel Deze Pagina