Ja ik had 3x silk. Ze kosten daar 2.35 per pakje. Maar de bon scande geen korting. De silk telt toch wel mee voor de always bon? Anders ga ik het komende week nog even bij AH proberen. Ik zag dat de silk daar in de langloopbonus is.
Ik heb ook nog wat bonnetjes over. Iemand nog belang bij: Nescafe Gold Nescafe Cappucino Dreft Platinum handafwas Campina lactosevrije melk Ambi pur elektrische luchtverfrisser Ambi pur lichtverfrisserspray Ambi pur houder Gilette ProGlide Aquarius Gilete Venus & Olaz Max Factor Lipfinitiy Olaz total effects Olaz creme Naturella enkelpak Naturella voordeelpak Antikal Swiffer Duster Ambi pur textielverfrisser
Nee volgens mij niet, alleen de groene pakken mag je mee kopen. Je moet inderdaad naar de AH die heeft 30% korting op silk en daar kan je je bon wel kwijt...
Dames even een algemene vraag wat vinden jullie beter dreft vaatwas of sun vaatwas of maakt het jullie niks uit?
ik dacht dat ik ook nog 2 bonnetjes zou krijgen, maar helaas.. dreft platinum vind ik de beste. Orginal wat minder. Sun vind ik ook prima trouwens.
Ik gebruik dreft eigenlijk nooit, te duur als ik eerlijk ben. Nu met de bonnen wel een paar pakken gehaald maar er zitten maar 20 tabs in 1 pak daar zijn wij zo doorheen...
yup, zou dinsdag verstuurd zijn... inmiddels zaterdag en niets ontvangen.. zoveel vertraging heeft de post niet..
ik heb ook nog wel LIHL bonnen over, ik heb tot nu toe nog niets gebruikt. Maar dat komt door de omstandigheden van de laatste tijd waardoor ik geen puf heb gehad om alles uit te zoeken, laat staan hier weer op zp mee te lezen/schrijven. Ik wil er een paar nog gebruiken (als ik ze goed kan inzetten) maar het merendeel zal ik niet nodig hebben. Ik heb nu geen tijd om even een lijstje te maken, maar wie interesse heeft mag mij best pben. gister uit mijn werk snel langs een ah, boodschappen gedaan en LIHL bon ingeleverd voor de dreft platina. Maar ik had mijn hoofd er niet bij, en zag pas thuis dat de lihl niet eraf was gehaald. Terwijl ze wel had gescand. Zal denk ik komen doordat lihl bon niet op actie mag?
Nee, hoor, gewoon niet goed gescand ben ik bang of je moet toevallig een ah hebben die geen actie op actie accepteert maar dan hadden ze je je bon terug moeten geven. Ik heb deze week ook dreft gehaald, geen problemen met korting op korting.
mooi dat het jou wel gelukt is Ik baal wel want de korting is er niet af gegaan en ben mijn bon ook kwijt. Maarja, had ook gewoon op moeten letten alleen was moe en met mijn gedachten elders.
Hier de 1e aankoop voor ons nieuwe huis gedaan: vaatwastabletten voor de vaatwasser Ik kwam helemaal stuiterend thuis en heb ze op het dressoir gezet. M'n vriend verklaard me voor gek, maar hé, het is wel DE 1e aankoop en nog bijna gratis ook. Vind dat ik daar best trots op mag zijn
hier vandaag ook geen problemen met AH gehad. Heb 2x Nestle Groeie Start en 3x Olaz fluid meegenomen. Heb 2 bonnen van nestle en 3 bonnen van Olaz 6 euro ingeleverd. Had ook andere boodschappen erbij. Bedrag ging van 68 euro, naar 63 euro met bonus eraf, naar 37 met lihlbonnen. Is toch mooi 26 euro korting!! Blije Yvon, je hebt een goede slag geslagen! Knap gedaan.