Al schrijf ik niet zo heel veel mee, ik ben heel blij met dit forum met alle goede tips voor goedkope aanbiedingen! Ik heb nog twee pamperbonnen (1x 10 euro korting en 1x 5 euro korting op simply dry). Kan ik iemand hier nog blij mee maken? Ik zou graag nog wat h&s bonnen of Always bonnen ontvangen...
Ik krijg hier net de AH folder t/m 30 april binnen... alles oranje en zo snel ik kan zien totaal geen LIHL producten...
Hmm, dat is pech... Nou, scheelt weer een ritje appie volgende week, ik ga mn laatste bonnen gewoon deze week inruilen, heb niet veel bijzonders meer, maar kan nog wel wat goedkope dingen halen...
Ga zo trouwens nog een poging doen tot korting op korting bij kruidvat... Ze hebben daar de olaz total effects staan voor 12 euro (gaan eruit volgens mij) als ik daar dan de 6 euro bon op inlever betaal ik maar 6 euro, zou wel lekker zijn, maar ben benieuwd of het lukt!
Ik heb wel interesse. heb alleen geen stapels bonnen voor je, had maar 1 boekje (zonder pampersbonnen). H&S en always heb ik nog.
2x toetenpoetsers 2x handzeep 1x knorr wereldgerechten 2x olaz creme ambi pur stekker +navulling pakjes drinken euroshopper Ik had 2 bonnen olaz en 2 bonnen voor 1 navulling en een stekkerbon
Bij de kruidvat volgende week extra koopavond en dan met bon uit folder 20% korting hierop staat dat deze wèl icm andere acties mag. Misschien kan je hier een leuke deal mee maken met de LIHL bonnen? Pampers 11,- per pak 11x2 22 euro - 20% per pak is 17,60 17,60-10 lihl word 7,60 per 2 pakken
Sammie, ik zie me al staan met een rij van 20 mensen achter me.... Het is hier altijd enorm druk op die koopavonden. Weet niet of ik dat zie zitten.
Ik heb die folder helemaal niet Hoe ziet die er uit? Wanneer is die koopavond? Ik ga dan denk ik voor 2 pakken simply dry, met korting en bon zou dat dan toch ongeveer op 11 euro moeten komen? Zou dat lukken denken jullie?
hier bij de kruidvat doen ze dat absoluut niet, ik ga niet eens proberen, die cassiere heeft al een hekel aan mij ,van de vorige keer
@BlijeYvon, het is gelukt hoor! Heb nu de total effects concealer á 17,- voor 11,- lihl eraf dus 5 euro betaald... Zelfde geldt voor de nachtcréme (total effects glow), ook 5 euro betaald, ipv 18,-
Deze stonden in zo'n schap met artikelen die uit de collectie gaan, en de kassa pakte het gewoon... Scheelt misschien dat het geen echte actie is maar gewoon in prijs verlaagd. Had er nog 1 bij, dat was een olazcreme zoals afgebeeld op de lihlbon (zo'n doorzichtige gedraaide flacon), dat was alleen geen total effects maar een ander soort, en die pakte niet (bij de kassa laten liggen natuurlijk ), dus echt alleen de total! Blijft idd gek dat het bij de een wel pakt en bij de ander niet...