Ga ik het toch eens ook bij mijn kruidvat proberen , goede dure crème voor weinig. Ik ben vanochtend nog even wat bonnen wezen op maken bij ah. 2 bussen babymelk,7 Venus scheermesjes,3 swiffer,4 nescafe cappuccino ,2 ambi pur spuit,2 navul elctr. , 2x3 pampers billendoekjes, 3 head en shoulders stonden nog in de aktie,6 kleine potjes nescafe oploskoffie,2 textielverfrisser,en nog wat dagelijkse boodschappen. Betaald 25,00. Alleen de scheermesjes zijn al 7 X 7.11 en ze bederven niet, de oploskoffie vind ik niet te drinken maar elk bonnetje wat ik heb ingeleverd leverde weer 30 cent extra op,hahahaha nu nog een afnemer zoeken voor al die potjes die nu in de kast staan
blije yvon jouwn ah deed toch moeilijk met de lihl bonnen,?hoe heb je deze ingeleverd dan? en die koffie is erg lekker die drinken wij al jaren lusten jullie die niet dan?
Ik ben gewoon weer naar een andere H geweest en had alleen de head en shoulders uit de aktie, was bonus van vorige week dacht ik , kaartjes stonden er nog voor en toen was er een ah medewerker die hem ff scande voor me en gaf de scan aan nog in de bonus, dus had nog twee bonnen en aktie 2 plus 1 gratis dus voor iets meer dan een euro per fles gekocht.
@Blijeyvon, is het gelukt bij kruidvat? Ik ga morgen nog een keer... Net nog even bij de appie geweest, had voor 101 euro aan spullen, 37 euro betaald... Zaten ook allemaal normale weekboodschappen bij!
Kan ik de naturella bonnen inleveren op de actie van de kruidvat? de bon van 2,49 dus 1 +1 gratis en dan een doosje tabs erbij? heb namelijk nog 2 bonnen
Zal zo even mn bon nalopen... Yakima, je kan het proberen! Niet iedere kruidvat accepteert korting op korting, maar nee heb je...
even iets heeel anders: ik ben fan van insiders.. tnx voor de tip van het bestaan Net grote doos purina one gehaald voor de kat.. en volgende week ligt de Veet easy wax voor me klaar .. leuk leuk
anders probeer je toch even en laat mij dan ook weten heb ook nog naturella bonnen , maar ik durf hier niet omdt er een cassiere is die mij niet mag, ik mag haar ook niet trouwens
zullen we vast topic openen van.. "janken voor insiders" want heb zoveel haargroei op benen dat menig man in tranen uitbarst als die mijn ongeschoren beentjes aanschouwt... als ik denk dat die er ineens uitgerukt worden... au
Sila, heb mn bonnetje even nagekeken... Heb gehaald: 2x nescafe rood, klein potje á 2,17 2x nescafe goud, klein potje á 2,19 2x ah scheermesjes dames á 3,04 1x gilette wegwerpmes á 2,49 2x venus satincare scheergel (dames) á 3,55 2x ambi pur navul (die 3-in-1) á 5,99 3x ambi pur navul (enkele) á 4,99 1x always silk á 2,99 2x oral b tandenborstel á 2,02 Totaal: 58,37 euro Na bonus: 54,68 euro Na bonnen: 31 cent... 18 bonnen ingeleverd, 20 gescand, moet nog even nakijken welke, want weet niet meer precies welke bon hoeveel korting gaf omdat ik de meesten nu ingeleverd heb
Same here... Niet om aan te zien... En scheer niet voor niks, ben niet zo dolletjes op getrek aan mn haren, maar ga het nu toch proberen...
waaat 31 cent wauwww, cassiere was ook verbaasd zeker ,ik hb nog een aantal bonnen maar weet niet hoe ik ze kan inwisselen, heb oa swiffer naturella dreft en nog een paar, heb je tips??yogolino ambi pur textielspray,luchtverfrisser
Ik had er natuurlijk nog veel andere boodschappen bij, dus moest alsnog 37 euro betalen, maar het ventje 'kent' me inmiddels, zegt ie: ben je dr weer, leuk voor de mensen die achter je staan... Welke dreft? hand of vaat? Naturella kan niet bij de appie, dus daar zou ik kruidvat voor proberen met die gratis arieltabs (desnoods ga je naar een andere), ga ik morgen ook doen... Swiffer geen idee, gebruik ik eigenlijk niet, maar je zou de bonnen in kunnen leveren op goedkopere dingen dan de starterkit, deze bijv. Appie - Producten, dan betaal je 2,14 euro voor die doekjes... (al vind ik het nog prijzig!)
hahaha lekker dan...Ik ga even kijken of ze hier nog doosjes hebben staan en ga het dan gewoon proberen. Heb het idee dat ze niet zo moeilijk doen hier, maar lihl bonnen nog nooit gebruikt in dit filiaal.