haha ja als ik haar weer achter de kassa zie dan heb ik geeneens zin om te shoppen Probeer maar ben benieuwd
Aanvulling... Ingeleverd aan bonnen: 1x always á 2,51 2x oral b á 2,05 2x nescafé gold á 3,- 2x nescafé ori á 2,50 5x ambi pur navul á 2,52 (8x gescand??? ) 3x gilette proglide á 2,02 (2x gescand??? ) 2x gilette venus&olaz á 5,03 Conclusie, 17 bonnen ingeleverd, 19 gescand, dus hij heeft er een rommeltje van gemaakt...
En was echt van plan dat dit mn laatste tripje naar de appie zou zijn... Maar, krent die ik ben... Heb nog teveel bonnen om weg te gooien, dus ga zaterdag nog een keer (weet ml nog niet, die heeft echt de schurft aan de ah... ) Ga voor: 2x ambi pur navul 3x ambi pur spray (de goedkope) 2x gilette wegwerpmesjes 2x venus satincare scheergel 3x ah wegwerpmesjes dames 4x nescafe ori 5x nescafe gold 1 pak pampers simply dry 2x ambi pur textielverfrisser 2x melk 2x yoki 1x aquarius (evt. nog olaz, maar die flacons heb ik nog genoeg op voorraad en deze appie heeft niks anders van olaz, dus ga bij de andere kijken voor doekjes oid) En zou dan zo goed als niks bij hoeven te betalen... Ook mn laatste pampersbillendoekjes zaterdag bij de jumbo halen (9 pakjes voor 6 euro nog wat), nog een rondje kruidvat voor olaz / naturella en dan ben ik er wel klaar mee... Hopelijk kunnen we de volgende ronde weer knallen met veel wasmiddelbonnen, levensmiddelen enz., want dit boekje was best karig...
ik heb alleen nog scheermesbonnetjes, olaz 6 euro en 2 dreft afwasmiddel.. maar durf die bonnen niet zo maar in te leveren schijterd die ik ben
Ik heb nog swiffer, olaz 6 euro (ga ik morgen 2 van gebruiken bij kruidvat maar heb er nog 7 oid), lipfinity, yogolino, ambi pur text.fris, melk die ik niet meer nodig heb, maar ga ze idd ook niet op niks inleveren, dat vind ik niet ok... De rest van mn lijstje kan ik allemaal wel gebruiken (en het rot toch niet weg in de voorraadkast) maar deze gaan echt de kliko in, tenzij iemand hier ze nog wil??? Heb meerdere van elk, stuur ze met plezier op... Scheermesjes kan je nog wel halen toch? Die blijven wel goed, desnoods haal je de herenscheerschuim van gilette, ging hier ook zonder problemen...
Olaz 6 euro heb ik vandaag ingeleverd voor 1 potje gratis dagreme... Ga dit denk ik nog een keer doen.
Die bonnen van venus&olaz heb ik vandaag trouwens ingeleverd op wegwerpmesjes en die dure scheerschuim van venus (satincare), daar krijg je dan nog iets van 1,50 euro op toe, dat durf ik dan weer wel...
@ Limmeke, dankzij jou heb ik me ook opgegeven voor de insiders. En ja ik mag ook de veet testen dank je voor de tip. Eens kijken of het wat is.
Yakima, je hebt pb terug! Ik had trouwens nog een raar iets bij de appie... In het lege karretje voor me lag een gall&gall tas, toen ik mijn kar terug in de rij wilde zetten bleek dat de tas niet leeg was maar dat er een nieuwe fles rum in zat (met bon). Ik loop er mee naar de servicebalie, zegt ze ja, ehm, ik weet niet wat ik er mee moet hoor, wij mogen geen sterke drank verkopen en ik kan het moeilijk onder de balie neerleggen, dus neemt u het maar mee... Zit je dan thuis, met een fles rum, wat wij zelf niet drinken... (ga morgen wel ff de gall&gall bellen of iemand iets heeft laten weten over een vermiste fles... haha)
Hoi dames, Is er hier nog iemand die niks met de braun bonnen doet? Mijn man wil een scheerapparaat bestellen en ik een epilator. Nu heb ik mijn codes al weggegooid, omdat ik dacht dat de actie al voorbij was, dom!! Liefs Elfje11
Olaz & ambi pur zijn vergeven... Elfje11, stuur me even een pb met om welk scheerapp./epilator het gaat dan zoek ik even de goede codes voor je!
Met dank aan mango!! kan ik de ah gaan plunderen Mocht het niet lukken met de codes, ik heb ze ook nog liggen.
Yakima, Mag ik jouw codes als 'back up'? Mocht er iets mis gaan met bestellen ofzo, heb ik laatst al een keer gehad met billendoekjes Het gaat om: Silk epil 7681 Braun series 5 5030 Groetjes Elfje11
Ook hier fan van insiders na het lezen erover hier o het forum, maar helaas steeds niet mee mogen doen..baal zo! Wilde zo graag laten voer of feet testen...
Door jullie ben ik ook even gaan Google over insiders. Klinkt heel leuk! maar zitten er haken en ogen aan die ik zo 123 niet kan vinden?
Ik geloof het niet dat er haken en ogen aanzitten. Zij hebben jouw gegevens en jij kunt producten testen. Ik mag nu ook de 1e keer meedoen voor de insiders. Heb ook al getest voor trnd en sta nu ingeloot voor de lihl braun silk epil. i love testen haha!! ( moet toch iets doen als de bonnen niet meer geldig zijn)
er zitten geen haken en ogen aan.. alleen verwachten ze wel best actief gedrag van je.. zogauw je mag testen moet je rapportjes schrijven, blogjes bijhouden etc. Ook moet je dingen delen met vrienden/familie en daar ook vragen stellen en bijhouden op hun website.
De bonus van volgende week is toch altijd o vrijdag al bekend? Kan nog niets vinden, hoopte nog een actie icm lihl..