de nieuwe bonus van de ah komt geloof ik pas na koninginnedag omdat ze van de week al een foldertje hebben uitgebracht met koniginnedag aanbiedingen
ja dat denk ik ook. Nieuwe bonusaanbiedingen pas na koninginnedag. Wel jammer Vandaag of van het weekend nog maar even de laatste bonnetjes voor zover mogelijk benutten dan.
Zo ver ik kan zien in de webwinkel van ah is volgende week, de actifit pamper grote dozen in de aanbieding (35%) en de oral b is 2+1 En sommige olaz ook. Bv de essentials dagcreme voor 7 euro. Voor de rest zijn er nieuwe langloopbonus en die heb ik nog niet allemaal gezien. IIg de aquarius isotone lemon is 1,06.
Acties bijna afgelopen toch jammer weer. Misschien moetn we maar een club oprichten voordat ik jullie ga missen lol
Hoe kom je aan die info, ik kan het op de site en in de app niet vinden...? Heb je misschien een link?
Ik krijg een giga link, dus de plaatsen gaat niet, maar op vrijdag is de bonus al bekend in de ah webwinkel. Dus even klikken op webwinkel en dan "start boodschappen doen". En dan het kopje "bonus". Ik hoop dat je het zo kan vinden.
Heb ik weer vandaag, bij de ah waar ik van de week was met veel boodschappen mocht ik nu maar 1 bon inleveren, zelfs maar 1 bon op alle boodschappen , ongeacht het verschillende artikelen waren. Heb alles laten staan
Ze moeten je echt steeds hebben hè..balen hoor! Ik kom ook net van de ah.. Voor 190 gehaald,60 betaald, waarvan 50 aan eigen boodschappen.. Dus voor tien euro veel koffie,olaz,,dreft, 2 pakken simply dry en 1 pak baby dry.. Helemaal tevreden met mijn laatste poging! Nu afkicken in het andere topic..
Zo girl, heb jij mazzel. Ik baalde weer hoor . De cassierre zei tegen me dat er op de achterkant staat van de bon, 1 aankoop per klant. Tja dat kan je op verschillende manieren lezen 1 bon per kassatransactie, of bijvoorbeeld 1 bon mag je niet meerdere artikelen daarvan kopen
Tjee hé wat een gemiep met die bonnetjes bij jou zeg. Niet meer als 1 bon. Volgens mij is gewoon heel de regio ingelicht over "de vrouw met de bonnetjes" Balen zeg...
Jemig... Je staat gewoon gesignaleerd, dat kan niet anders, bizar!!! Was dit een appie in je eigen regio of erbuiten? Nog bij het kruidvat geweest trouwens?