LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet bij het kruidvat geweest, puff heb er ff de balen van.

Was bij deze ah vd week al een keer eerder geweest en was er niks aan de hand. Nu had ik een jong meisje achter de kassa die niet wist wat ze ermee moest me die bonnen, ik zei nog gewoon scannen en als het niet ode gaat gaat hij piepen en gaat het geld er niet af. Maar ze vroeg het even aan haar naaste collega, en dat was een oudere dame en die zei roep de hoofdcassierre maar ff. Die zei , mevr achterop de bon staat aangegeven dat u maar 1 bon per aankoop ,mag inleveren.

Ik dacht overigens dat daar mee bedoeld werd, 1 bon kan je 1 keer dagproductie voor die prijs kopen. Maar hun lezen het als, 1 bon per kassatransactie. Wel jammer wat wilde nog wa scheermesjes halen, heb er nog tien bonnen van

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Volgens mij klopt het niet was zij zeggen. Het is idd 1 bon per artikel. Zou wat zijn dat zou je als je bv een pampers bon en een always bon hebt ze niet in mogen leveren omdat je twee bonnetjes hebt. Was daar dus echt niet mee akkoord gegaan. Jammer dat ze jou steeds moeten hebben. Wil vandaag nog Always en navullingen van stekkers scoren en dan is het gedaan met de pret.

3. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    #2103 jollietje, 27 apr 2013
    Laatst bewerkt: 27 apr 2013
    Nieuwe bonusaanbiedingen en nieuwe langloopaanbiedingen van de ah staan online en gaan maandag in. Dus als je nog wat nodig hebt.
    ik zag zo de volgende producten:

bonus:
    oral-b 2 + 1 gratis

langloopbonus
    nestle groeie start 8 euro
    gilette blue wegwerpscheermesjes 6 stuks 4,47 euro
    olaz essentials dagcreme 7 euro
    olaz nachtcreme 7, 43 euro
    lactose vrije melk 0,98 euro
    aquarius isotone 1,06

Misschien toch nog even wat melk halen, is immers gratis met de bon en 1 cent toe :)

4. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Heb tm pagina 62 doorgelezen en de laatste paar pagina's, maar helaas niet het antwoord kunnen vinden op wat ik me afvraag: iemand enig idee of de c1000 aan korting-op-korting doet? Heb m'n pampersbon nog liggen en pampers nu 2 voordeelpakken voor €20,- bij c1000, dus met bon zou dat voor €10,- zijn. Ik hoop dat 't gaat lukken, ga het maandag proberen. Iemand al ervaring met c1000 en korting-op-korting?

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Volgens mij is het deze ronde nog bij niemand gelukt bij de c1000, maar het verschilt soms per filiaal of ze het wel of niet doen, dus je kan het altijd proberen!

6. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt, ik laat het maandag weten!

7. yakima

yakima Actief lid

1 mrt 2012
    164
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vgg; dat verschilt per filiaal denk ik omdat c1000 allemaal franchise is. Hier is het wel gelukt hoor had dreft en ariel en naturella geen probleem. Ze vertelden dat het niet mocht maar ik heb aangegeven dat ze het de vorige keer ook deden (was ook zo) en toen pakte het systeem het niet maar hadden ze de korting handmatig ingevoerd.

8. yakima

yakima Actief lid

1 mrt 2012
    164
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey mango!

Ik baal giga heb nog steeds geen postbode gezien hier! En ik wacht al sinds woensdag op het shirt van olvarit/bambiz. Normaal is de post tussen half 12 en 1 uur op zaterdag.

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ow, echt???
    Heb het gister op tijd op de bus gedaan, eerst laten wegen, maar hoefde echt maar 1 zegel op, dus had verwacht dat je het vandaag wel binnen zou krijgen... :(
    De post is zooo traag de laatste tijd, niet leuk!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ga ik zeker doen! :) Maar hebben ze deze in de winkel ook of alleen via de webshop?

11. yakima

yakima Actief lid

1 mrt 2012
    164
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja echt verschrikkelijk..Neem jou natuurlijk niets kwalijk hoor;)

Had me verheugd op shop till you drop met een volle portomonnee naar huis haha...Zelfs schoonmoeder ging mee! :D

12. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Haha, dat laatste zinnetje... Nou voel ik me nog schuldiger, al kan ik er niks aan doen... :(:D
    Naja, wie weet komen ze vandaag nog, en anders zal je maandag nog even je slag moeten slaan, beetje balen dit...

13. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    @ Amarans: de melk staat gewoon tussen de langloopbonus vanaf maandag dus neem ik aan ook gewoon in de winkel?.

Vandaag nog even langs de kruidvat geweest en het vak van de ambi pur 0.99 was aangevuld. 6 stuks gehaald en 3 x ariel erbij gekregen. Ook altijd fijn!

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

vandaag bij kruidvat mijn naturella bonnen ingeleverd, (die heks ddie er normaal altijd staat was er niet dus ik dacht even proberen ) en ja hoor 1,29 betaald voor 2x enkelpak naturella en gratis ariel , en 2x voordeelpak voor 2,49 + gratis ariel en 2 x ambi pur (zonder bon) voor 2 euro en gratis ariel

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik hoop het! :) Ga maandag proberen te halen (de houdbare versie dan).

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier nog even de laatste dingetjes gehaald. 1 pak Pampers (oranje) voor 5 euro bij AH. En 2 pakjes Naturella bij Etos. Kreeg hier zelfs geld op toe én een Willem en Maxima vlag én 2 Etos zegels.:D

Het afkicken is hier begonnen.... op naar de volgende ronde LIHL!:)

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ga de 29ste 20procent bonnen inleveren bovenop de naturella ariel actie

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee!!!! ;):p:D

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wat kost het dan? :D

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

je mag voor elk artikel 1 bon inleveren 1 pak naturella kost 1,29 20 procent daarvan is 26 cent x 2 is 52 cent dus 2,58 -52 cent is 2,06 koopjetoch :D jemig ik ben echt verslaafd aan kortingsbonnen geloof ik :) gaat mij niet eens om de korting maar de kick als je iets zo goedkoop weet te scoren :D

Deel Deze Pagina