ik heb ze gelukkig ook weer. Maar hij geeft bij wehkamp een technische storing aan. Meer mensen problemen mee?
de actie vanaf morgen bij de c1000 is 2 halen 1 betalen, op ale varianten 41 tot 66 stuks. als je 2 pakken van 15 euro nogwat neemt krijg je er 1 gratis - die 10 euro van de bon..
Hier zijn ze nog niet binnen trouwens... Ook mijn sanddmannetje is niet de snelste, dus ik hoop dat ze er vanavond zijn en anders word ik overgeslagen dit keer ben ik bang... Maar goed, kom vast wel aan mn bonnen op de een of andere manier!
Ik zal hem niet krijgen denk ik zoals gewoonlijk... Jammer hoop dat iemand mij weer kan helpen aan een boekje! Iemand die bonnen niet gebruikt ik hou me aanbevolen
wie belang bij de pamper bonnen? ,billendoekjes bon? of de nestle bonnen? Tegen verzendkosten of ruilen tegen vaatwas/wasmachine/lenor/head and shoulders lihlbonnen of sponsormunten(poeisz) of nog wat anders dan bonnen pm maar
ja ik wou pampers bestellen 3 voor 25 euro en -10 van de lilh 15 euro maar ik kan nergens de lihlbon invoeren,??