net al 2bonnen ingeleverd! Hier lagen in de uitverkoop bak met een 50%korting sticker mt 5+ pampers. Hier 20euro korting op gekregen en de pakken waren maar 15,26! Restgeld werd van mijn andere boodschappen afgehaald! Ik krijg de bonnen ook van mijn ouders maar nu vraag ik me af hoelang gebruik je mt 5+, ik heb nu al 2 pakken liggen. Als je deze mt langer gebruikt ga ik het namelijk nog een x zo doen!
Jeej ik heb ze ook binnen De simply dry bon wil ik wel met iemand ruilen, dochter krijgt er vreselijke uitslag van!
Niks over te zeggen, mijn zoon is 3,5 en overdag zindelijk en 's nachts gebruiken wij maatje 5, lol. Maar je kan ze altijd nog ruilen voor een andere maat.
Ik denk niet dat iemand dat gaat doen. Zo loopt iemand de kans dat de code van de bonnen niet meer werkzaam is. Niet echt eerlijk lijkt me.
Gelukkig valt dat wel wat mee maar volgens mij is dat wel het enige wat ze te vragen heeft ach... oow mijn pampersbonnen zijn al op de post dus ik heb geen code
Joehoe ik heb een boekje gekregen! Geen pampersbonnen, maar heb nog heeeeel veel liggen dus ben allang blij dat ik weer een boekje heb gekregen. Ik ga waarschijnlijk niet alle bonnen gebruiken. Sowieso die Olaz bonnen niet en die van Braun. Rest moet ik even nakijken. Misschien dat we onderling hier ook kunnen ruilen?
Hoi Hoi, Wie wil er met mij ruilen? Ik wil graag bonnen van Pampers, Yogolino toetje/drinkontbijt en pampers billendoekjes. In ruil daarvoor heb ik voor jou een bon van lenor, oral B, head n shoulders, Alle bonnen van elektrische apparenten ( van Braun en stijltang enz) en de koffiebonnen... Ik hoor het wel! Groetjes, Sleepy