Nee meerdere codes pakt het systeem vaak niet. Gelukkig geen verzendkosten bij pampers ( gister niet)
Toch maar voor 2 pakken voor 15 euro gegaan... Al dat gedoe... Staat alleen door mijn gepruts 25 euro. maar hij staat wel verzilverd als waardebon, dus hopelijk komt dat goed...
Oke, misschien stel ik een hele domme vraag. Ik zag dit topic al wel maar heb nu vandaag ook lekker in het leven bonnen ontvangen... Nu weet ik gelijk waar de afkorting van dit topic voor stond, maar waarom krijgen we deze bonnen eigenlijk?? Heb ik me weer ergens voor opgegeven? Haha.. En aangezien er een heel topic over is, zijn dit bonnen die je eens in de zoveel tijd krijgt ofzo? Ik ben heel benieuwd... Er zitten iig al wel leuke dingen bij
je krijgt de bonnen als je in hun adressenbestand komt te staan hoe is een beetje geheimzinig maar het schijnt dat een gedeelte met de zwanger/babydoos te maken te hebben maar van al die adressen word er ook maar een gedeelte gekozen die het boekje mag ontvangen
wow.. kon zowaar zonder problemen 2 pakken pampers bestellen voor 15 euro bij wehkamp.. voor het eerst in heeeeeeeeeeel lange tijd accepteerde die de code..
Nog een vraag, ik heb gisteravond besteld. Nu heb ik weer bonnen gekregen kan ik dat steeds op zelfde adres doen of mag dat niet?
Hier gisteren ook de bonnen gekregen! Met pamperbonnen! Helemaal aan het stuiteren haha Alleen valt de rest best tegen vind ik.. Maar we hebben weer goedkoop de pamper en ariel
Straks dus even een bezoekje brengen aan Wehkamp!! Was net even beneden en heb de bonnen ook gespot, yes!
Grr wilde ik betalen via Ideal, gaat hij ineens weer naar mijn winkelwagen. Dan maar met acceptgiro Hier komen de pampers ook morgen
ik ben zojuist bij ah geweest, tandpasta gekocht van oral b; kost 1.45 daar de bon bij ingeleverd van 2.05 en die werd gewoon van mijn boodschappen afgehaald. ook aquarius gekocht 1.18 bon van 0.50 eraf dus voor 0.08 cent had ik tandpasta en aquarius