Hier doet mijn simpy dry bon het ineens niet op wehkamp. heb 2 pakken maar krijg geen korting. gaat lekker
Ik heb ze helaas weer niet gekregen... Heeft er iemand de code van het braun scheerapparaat en de Olaz total effects misschien voor me?
Wauw Blije Yvon dat doe je goed! Zie net de C1000 de pamperactie heeft veranderd op de website! Nu idd 2 voordeelpakken voor 25
bij ons bij de AH zijn alle simply dry luiers 35% krting. zou ik daar ook de bon bij in kunnen leveren??
so deze topic gaat als een speer! wat een reacties! Ik heb het boekje deze keer ook gekregen, ben blij wat er allemaal in staat. had veel minder verwacht. ik wacht nog effe met kopen tot volgende week ofzo Mijn lieve oom is gister overleden, ben er nog zo kapot van. @Limmeke en BlijeYvonne onze "lihl profs" delen jullie jullie tips met ons de komende weken Jullie maken me weer altijd aan t lachen met jullie reacties.
wie wil de product code van de pamperdoekjes en simply dry code naar mij pben? wil deze graag bij de wehkamp gebruiken
ik zie dat jullie allemaal 2 pakken pampers voor 15 euro hebben bij Wehkamp, maar bij mij is het 20,50..?? zie ik iets over het hoofd.? of hebben jullie misschien een andere maat.? ik moet maat 3 hebben..
hier kon de vorige keer bij AH en etos alles.! ik had toen 5 oude verpakkingen pampers voor 13 euro ofzo..
esmee: Je moet 2 voordeelpakken nemen in maat 3, die zijn nu 25 euro als het goed is en dan gaat je bon er nog af.
volgens mij alle AH. stond bij de 35% korting spullen. heb t hier vorige keer al op zp gelezen, maar toen was het hier nog niet! misschien kun je er naar vragen??
vanochtend bij onze ah niet (helaas). ik ga vd week ff naar ah xl, kijken of ze daar de olaz creme.s hebben. hoor graag van mensen of ze de luiers elders hebben
Misschien dat Wehkamp z'n site ook inmiddels heeft aangepast? Dus niet korting-op-korting? 2 voordeelpakken zijn normaal 30,50. Min de bon kom je op 20,50 euro. Zou jammer zijn, want het was een mooie deal zo.
doet de bas van der heijden korting op korting wat is julie ervaring? zie dat ze 2 keer dreft voor 2,50 als je twee bonnen inlvert zou je op 0,45 komen en 3 oral-b voor 5 bij inleveren van 2 bonnen kom je op 3 oral -b voor 0,90
Ze hebben nu een actie, twee voordeelpakken voor 25, met bon dus 15! En bij de c1000 is de Dreft platinum afwasmiddel in de aanbieding voor 1,50, met bon van 1,02 korting dus nog maar 0,48
Hier bij de Bas doen ze actie op actie zolang het niet gratis is dus als je een paar centen moet betalen dan doet hij het
Heb het gevonden op wehkamp.. Dus het werkt nog steeds.. Active fit luiers zouden per stuk het goedkoopst kunnen, maar ik heb altijd de baby dry.. Wat zijn jullie ervaringen met active fit..? Blije Yvon: Ik ga straks even kijken bij onze AH.. En proberen of onze C1000 korting op korting pakt.. Had jij nou trouwens al de oral-b ingeleverd bij AH.? Was dit dan een andere tandpasta dan waar de bonnen eigenlijk voor zijn, of is het ook in de bonus.?
ow, en nog een vraagje.. als ik de code's gebruik bij wehkamp, kan ik de bonnen dan later nog elders inleveren.?
Dat topic had ik geplaatst. Was hier toen ook. Als iemand me de eerste drie letters van luiers mailen wil? Wil hem op mijn eigen code gebruiken en ga er verder geen misbruik van maken.