als ik mijn code (op de achterkant) wil invoeren bij wehkamp geen ie aan dat ie ongeldig is. het is ook geen 16 cijferig nummer? doe ik iets fout?
De C1000 heeft het inderdaad aangepast van 2 halen 1 betalen naar 2 voor 25.. is mijn schuld.. i'm sorry.. Stond vanmorgen om half 9 in de winkel met de website op mn mobiel in de aanslag, dacht ik kan het altijd proberen En ja hoor ik kreeg ze mee voor de prijs van op de website (2 voor 1) en hij ging bellen met het hoofdkantoor om actie op de website te veranderen.. En toen had ik natuurlijk ook nog bonnetjes... die de kassa natuurlijk niet pakte Stond een dikke rij achter me, en de kassajuf werd een beetje zenuwachtig en heeft het er maar handmatig af gehaald zodat ze snel door kon.. Ik blij dus.. 4 grote pakken pampers voor 14,96
Alleen beetje te snel geweest.. heb de codes van de pamperbonnen niet opgeschreven om online te kunnen bestellen.. wie heeft er de 1e 3 letters voor mij? Heb gewoon mn eigen code verder
wie heeft er belang bij een compleet nieuw boekje LIHL bonnen, zit niks voor me tussen! Misschien in ruil voor een paar etos baby zegels?
Ik heb twee voordeelpakken active fit in mijn winkewagen bij Wehkamp maar de totaalprijs is 27.44 euro. Het zou toch 25 moeten zijn?
Wat heb je in je winkelwagen? Want de actie is alleen voor 2 voordeelpakken dan zie je ook de optie ''lekker in het leven waardebon" bij bijvoorbeeld 3 midpacken krijg je alleen de optie voor een wehkamp waardebon.
Ik wil net luiers bestellen via wehkamp en er staat: deze code is al eens gebruikt. Verdikkie... En nu? weet iemand dat?
Er is al veel op bij Wehkamp.. Weet iemand tot wanneer de actie van Pampers eigenlijk loopt daar? Zouden ze nog gaan aanvullen?
Wie heeft de eerste 3 letters van de pampersbonnen? Ik zou ze graag willen krijgen. Ik krijg al jarenlang dezelfde eindcode dus met iemand anders zijn code ervandoorgaan lukt niet.
De c1000 doet wel korting op korting, maar volgens mij niet goed. Ze doen de procentjes, dus 40% korting ipv de 1,02 kassakorting (bij de dreft). Dus dreft=2,19 aanbieding 1,50 dus 2,19-0,69 cent en dan van die 1,50 nemen ze 40% (=60 cent) en dat halen ze er nog af. Dus komt de dreft op 90 cent. Heeft iemand anders de dreft bij de c1000 al gekocht?
Mijn eerste producten gescoord Bij AH: Always 2,49 Always 2,49 Oral B 1,45 Bonus -1,28 (bleek later niet te kloppen, maar bij de always stond een bordje: van 2,49 voor 1,85 dus heb het wel daarvoor meegekregen) Bonnen -2,51 (always) -2,05 (oral B) Totaal dus maar 59 cent
Boehoe, ik heb ze niet gekregen gisteren. Het Sanddmannetje is wel geweest, maar die bracht alleen maar een kortingskaart van een kledingwinkel waar ik bijna nooit meer kom. Hopelijk vrijdag, dan komt ie weer, en anders denk ik dat ik ze niet krijg deze keer.