Ik heb net ook gemailt... Bij mij gaat de gewone korting (2v 25,-) er ook niet af bij 2 pakken, ben benieuwd naar het antwoord!
Nope... Helaas... En er staat toch echt actie bij! Heb het bij de active fit, babydry en easy-ups geprobeerd, maar geen van allen pakt de korting...
Alleen maat 5 doet dit op de 1 of andere manier. Ik heb via fb een bericht geplaatst en wacht nog op een reactie.
Mijn man zei dat er vanaf die maat ook iets bijstond van "nieuw" Weet het niet precies (hij is er mee bezig geweest) Iig week de omschrijving af van de rest.
Kunnen jullie vandaag op wehkamp.nl/lihl? Ook als ik op de gewone pampers pagina zit en dan op een pak klik doet de site het niet?
Ik heb de always bonnen wel gekregen maar niet de nutrella. Deze heb ik normaal eigenlijk altijd gebruiken Heeft iemand voor mij de eerste 3 letters van de code?
Ik heb de always bonnen wel gekregen maar niet de nutrella. Deze heb ik normaal eigenlijk altijd gebruiken Heeft iemand voor mij de eerste 3 letters van de code?[/QUOTE]
hallo dames, Ik heb de volgende bonnen nog liggen, aangezien ik ze zelf niet gebruik misschien dat iemand anders er nog wat aan heeft. - swiffer - lipfinity - alle braun ""vrouwelijke"" dingen