Hoe doen jullie dat met de Ariel bij de AH. Op de bon staat korting bij 2 producten. Als je 1 product koopt en de bon inlevert, doet ie het dan ook?
bij ons in t dorp zitten er veel te bijdehande dames achter de kassa. die gaan eerst die bon uitpluizen, grrr. daar staat dus op dat het niet geld met aanbiedingen.
net rondje ah gedaan, oral -b gekocht 2 tandpasta kids, 2 tandenborstel kids en 1 oral b-pro en 1 oral b normal) was 2,49 in totaal kwijt voor oral-b producten. dus ja pakt het ook op kinder oral-b ariel tabs geconcentreerd was 1,96 kwijt voor twee oakken, want had ipv van kleine verpakking grote verpakking gekocht. de dreft vaatwastabletten waren hier 4,99 voor 30 stuks was hiervoor dus 1,64 kwijt. in totaal 6,09 betaald voor dit alles, had goedkoper gekund als ik kleine verpakking ariel had gekocht maar ach vind 6,09 ook niet verkeerd voor alles.
ik heb ook boodschapjes gedaan bij ah 10 ariel tabs 16st 6.02 4 olaz 4,46 4 ambi pur stekker 1,29 1 oral b expert 3,85 1 oral d 1,45 1 oral b 2.65 en nog een paar losse boodschapjes die ik uiteindelijk betaald heb voor 5.60 totaal betaald
Mooi lijstje blije yvon! Dus voor 1 doos Ariël tabs leveren jullie twee bonnen in? Kijken of ik dit dadelijk durf bij onze ah
Bij mijn AH was dreft vaatwas 8 euro per pak? Raar die verschillen. Ariel vond ik aanbieding niet zo. Ik kan mij herinneren dat ik goed had gescoord met 2+1 gratis Lenor/Ariel daar wacht ik op aangezien ik maar 1 boekje heb. En Oral B was de goedkoopste tandpasta op. En bij mij letten ze ook erg op de bonnen die oudere dames. Dus ga liever in de avond/weekenden bij de studenten Wel langs C1000 voor Lenor en Dreft afwasmiddel.
deze week is het olaz scheersysteem bij etos in de aktie, de dame ging een mail naar hoofdkantoor doen of ze dan de aktie mag rekenen omdat het bij elke etos verschillend is, ze zou ht gelijk navragen of de pamper aktie op 29 maart ook zo mag word verveolgd
Bibiche 79, bij mijn stond de dreft vaatwastabletten apart in de aktieschappen zeg maar op de gewone plek was die ook 8,- en idd je kunt goedkoopste tandpasta pakken. en heb nu dus 2 cassieres ontdekt die niet opletten maar ga idd ook liever savond bij studenten al had ik 1 keer bij always dat er een oplettende student bij zat.
Bedankt voor de uitleg Amarens! Beetje jammer dat ik net zelf niet opgelet heb. Heb 35% korting gekregen op de Ariël tabs in plaats van 40 % en moest nu dus 0,70 cent bijleggen op een grote doos Maar voor die 0,70 cent ga ik ook niet terug hoor hahah. Anders kreeg je geld toe op je andere boodschappen.
Hier ook leuk gewinkeld, beetje bescheiden wel maar wilde eerst ff proberen. Ariel tabs 6,81 Dorset muesli 2,39 Avocado's 1,99 Bonus ariel -2,72 35% avocado-0,70 Korting lihl -5,01 Betaald 2,72
Oja ik neem altijd de bon mee, mochten de ze volgende keer moeilijk doen pak ik de bon erbij en zeg dat het toen ook zonder problemen mocht. Helpt misschien? Nog niet hoeven proberen iig...
blije yvon Member Re: LIHL topic Maart 2013 deze week is het olaz scheersysteem bij etos in de aktie, de dame ging een mail naar hoofdkantoor doen of ze dan de aktie mag rekenen omdat het bij elke etos verschillend is, ze zou ht gelijk navragen of de pamper aktie op 29 maart ook zo mag word verveolgd als je hier per mailantwoord op rkijgt en het is positief dan zou ik ook wel graag een kopie van die mail of antwoord willen hoor hihih hier accepteerde ze eerst wel bij etos maar staat nu een of ander chagerijnig mens die moelijk doet dus zou zon mail graag onder dr neus willen wrijven