LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik ben benieuwd Blije Yvon

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Bedoel je niet kruidvat? Want daar is hij deze week in de aabieding voor 10 euro!
    Ik zie het scheersysteem bij etos niet in de folder staan of kijk ik er overheen?

3. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    zie het ook niet in folder staan van scheersysteem.

net bij kruidvat alleen korting gehad op nestle 2 bussen mar niet op yogolino en ook niet extra op always nav mijn kaart. meisje heeft het wel geprobeerd maar kassa pakte het niet erg jammer.

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Vandaag via wehkamp geprobeerd lihl bonnen in te wisselen via wehkamp.nl...Wat een drama. Site accepteerd de bonnen gewoon niet!!! Uiteindelijk gebeld met klantenservice, want had afgelopen weekend een kadobon van wehkamp van 10 euro gekregen, en daarnaast de lihl pamperbonnen (10+5 korting) dus wilde hier toch wel graag gebruik van maken...Die mevrouw snapte het ook niet zo goed allemaal maar uiteindelijk heb ik alle korting gewoon gekregen dus heb ik vier pakken pampers voor 25 euro (2x babydry en 2x simply dry) En het leuke is, ik heb de codes niet eens hoeven opgeven dus kan de bonnen alsnog gebruiken, vrijdag dus bij etos proberen of ik daar ook de simplydry luiers twee pakken voor 10 euro kan krijgen...bij onze etos doen ze nooit moeilijk.En dus afwachten of het idd allemaal goed gegaan is met wehkamp als ik het rekeningoverzicht krijg, en ik er niet weer 100x achteraan hoef te bellen.

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    #525 Mango26, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
    Wat een gedoe Cmv1985, maar fijn dat het toch gelukt is!!!

Jammer Lorena, ik ga het morgen toch proberen bij het scheersysteem, de vorige keer is het me ook een paar keer gelukt...

Zal het hier ook nog even neerzetten:
    Wie heeft er behoefte aan Nestlé groeie start lihl-bonnen?
    Heb er 4!
    Dit geldt ook voor de swifferbonnen en de maxfactor lip-finity!
    Wie het eerst komt... ;)
    Hoef er niets voor terug!

Ook de bekende braunbonnen mogen naar een andere liefhebber...

6. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    mango26 hoop dat jij meer geluk heb dan ik lag hier in ieder geval niet aan cassiere

voor degen die swifferbonnen gebruiken zag vanochtend bij ah dat ze nu in de langloop bonus zijn

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat kosten die nu dan? want ik zie ze niet bij de langloop aanbiedingen staan?

8. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    hier stond er 3,25 geloof ik bij ze waren vanochtend hier druk bezig met al die bordjes plaatsen

9. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook naar de ah geweest en ik zocht de jongste kassiere uit, die werken (volgens mij) iets beter mee.

Maar ze controleerde dus heel goed, ze keek naar de oral b en zei deze gelden alleen....*keek naar de pro-expert die er lagen*.... oh oke.

Ik was erg blij dat ik me aan de bonnen had gehouden, ik was al nerveus genoeg de eerste keer weer proberen.

Mijn lijstje (zonder de andre dingen die ik ook meenam):
    Ariel tabs 6,20
    Ariel tabs 6,20
    Oral b 3,85
    oral-b 3,85
    oral-b 3,85

-8,81 bonus
    -5,01 tabs
    -2,05 oral b
    -2,05 oral b
    -2,05 oral b

Dus de Oral b pro expert(die wij ook al echt jaren gebruiken sinds onze tandarts dat aanraadde) 3 tubes voor 1,55
    En de Arieltabs 2 stuks voor 2,43
    Toch leuk

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Bij mij helpt het eerst de boodschappen op de band alles laten scannen en inpakken en dan pas de bonnen geven.

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Zo doe ik het inderdaad ook...
    Eerst alle lihl spullen op de band leggen, daarna de rest, dan alvast snel gaan inpakken, bonuskaart geven en dan de kortingsbonnen... :)

Maar toch een leuk resultaat zo Marcelensanne!

12. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe ook altijd al me boodschappen op de band zetten , dan me bonus en airmiles scannen, dan zie ik het totaal bedrag en dan geef ik me koritngsbonnetje :), vanochtend zei de cassierre die me ngo kende van de vorige keer, zo dat is weer een hele boel. zelf vertelde ze ook al wat bonnen gebruikt te hebben maar deze keer mindere dingen dan anders :)

13. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, zo doe ik dat dus al. Ik had zelfs mijn man mee (voor extra snel inpakken), maar de oudere dame voor ons had weinig haast. Ik had ook vrij weinig dingen gekocht, want ik had er weinig nodig.
    Eigenlijk ging ik alleen om te kijken of het zou lukken en dat was dus zo!!:D

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij de kruidvat vandaag een hele nare ervaring gehad met de cassiere ze deed alsof ik probeerde te jatten ofzo

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Vertel??? :$

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik had 3 pakken always en die waren normaal 2 euro per pak maar met voordeelpas 1,50 perpak en dan nog lilh korting van 2 euro die scande ze en toen telde ze de korting er weer bij dus ik zei huh dat klopt niet, zegt ze ja dit kan niet hoor korting op korting dan heb je ze gratis en dat kan niet! ( was niet eens zo had uitgerekend dat ik 2,50 moest betalen.Ik zei ow laat maar dan ( had geen zin in duscussie) Toen keek ze me zo aan alsof ze me wou slaan.En heel boos die pakken terugscannen

17. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had precies hetzelfde bij kruidvat!! ik vind ze daar sowieso altijd heel onaardig!:x

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kruidvat en bonnen gaat hier ook niet samen. ik probeer het niet eens meer
    Wacht met mn pamper bonnen wel op een actie bij etos. die zijn hier altijd heel makkelijk

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Daarom ga ik maar zelden naar de kruidvat. En lihl bonnen lever ik daar nooit in, korting op korting accepteren ze hier niet.

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja he hier ook zo

Deel Deze Pagina