Moet ieder voor zich weten toch? Groot gezin, grote familie, vrienden helpen... Alles kan! Je wilt niet weten hoeveel van die boekjes / bonnen gewoon weggegooid worden, zonde als je weet wat je er allemaal mee kunt...
waarom sorry? ik ga er vanuit dat je je gewoon afvraagt wat iemand met meerdere bonnen moet.. nou, want mango zegt dus groot gezin, en om mij heen aantal gezinnen die behoorlijk lijden onder de crisis en vorige keer gretig gebruik hebben gemaakt van mijn koopjesjacht.. daarom
Kijk. Dat klinkt al anders Ik ga ook op zoek want ik krijg nooit boekjes. En straks met 2 in de luiers is alles welkom. Heb etoszegels, mini's en DE punten te ruil!
volgens mij doe ik dan wat verkeerd...ik vind die aanbiedingen uit die boekjes niet zo spectaculair....
Dan doe je het verkeerd. Je moet namelijk naar AH gaan als daar iets in de bonus is en daarbovenop je bon inleveren en zo kun je dingen zelfs gratis scoren.
Ah hier doet het niet, dirk niet emtee niet, alleen etos kan ik goed scoren die nemen alles ana bovenop actie, maar dan nog scheelt het altijd ik maak mijn schoonmoeder er ook altijd blij mee, scheelt haar toch weer geld, dus maar hopen dat ik ze dit keer weer krijg.
ik dacht dat er op stond dat het niet geld bij actie? of wordt daar niet naar gekeken? ga ik ook proberen dan!
ik hoop dat ik ook weer een boekje mag ontvangen, aangezien ik we het nu al een aantal maanden van 1 loon moeten doen...
ik verzamel ook bonnen hoor, sinds de actie op actie aankopen zal ik de komende maanden nooit geen zeeppoeder voor de volle mep kopen, antikal overigens ook niet en de luiers......de bonnen moeten opschieten want ben aan laatste pak bezig
Etos hier op alles maar de rest trapt er niet in helaas, maar hoop toch nog weer een paar goede deals te doen, kan ik weer delen met sm
Goh wat toevallig, mocht je er nog 1 vinden dan hoor ik het graag, rij graag ietsje verder voor gratis wasmiddel
ik denk dat boekjes komende week komen.. en wehkamp gaat het waarschijnlijk vanaf maandag doen ivm aanpassen lopende aanbiedingen