heb helaas geen etos zegels.. maar 2 voor 10 vind ik ook mooi.. ML moet ff mee.. want maar 4 pakken PP
Ik ben af en toe niet zo'n helder licht... Dacht eerst huh, korting, lihl, spaarkorting, maar t is natuurlijk gewoon 'geld' zo'n volle spaarkaart! Nice, niet aan gedacht! @Amarens, misschien wel, maar ik weet niet of je maar 1 kaart per transactie in mag leveren of bij een bepaalde besteding? Heb m ff niet voor mn neus...
Nee een per pak luier en ja gezien de aanbieding en je twee pakken hebt is het voor iedere pak een bonnen boekje met zegels.
Whaaa legde het weer lekker onduidelijk uit hahah. Nog een poging..... 1 spaarkaart op 1 pak luiers. Jij hebt twee pakken en mag dus 2 spaarkaarten inleveren en ja theoretisch kost het dan niks. Ik weet niet hoe jou etos hierop reageert, misschien wel even handig om iets bij te kopen wat je toch al nodig had. Er is dat weekend ook aanbieding in de zwitsal...
Hier lagen de pampers ook niet in een aanbiedingenbak, en er stond ook niks bij het rek.. geen sticker erop.. Ik ging dan ook voor 1 pak voor +/- 5 euro (zijn heel makkelijk hier bij AH met de bonnen) maar het werd dus voor 5,08 gescand, dus 50% volgens mij.. Zou dus gewoon proberen bij zo'n scan, die hangen hier in de winkel, weet niet of dat overal is? Ik ga morgen iig voor nog een pak voor 8 cent, hihi..
En dan volgende week voor de blauwe pampers bij Etos, wordt een hele goede LIHL-actie wat luiers betreft..
@ambonmanise Jep! 3 bonnen voor 3 tandpastas En vandaag nog 2 ariel tabs, wit dit keer dus: 6,24 6,24 Bonus -4,99 lihl bon -5,01 =2,48 voor 2 ariels tabs doosjes
Ik zie dat sommige de olaz bij de ah halen deze week, maar die is toch niet in de aanbieding? Wel bij etos zag ik, dat is dat toch voordeliger of snap ik het niet helemaal
ik heb helaas maar 1 bonnenboekje, dus kan geen 3 bonnen inleveren voor 3 tubes. Ik heb zojuist wel een oproep op FB geplaatst. Hopelijk heeft iemand er nog wat voor mij. Weet iemand hoe veel die Olaz crème kost? Minus de bon van 4 euro korting.
pakt hij bij alle Etos winkels deze LIHL bon met de aanbieding? Vorige keer wou ik het ook doen maar zeiden ze dat ze niet aan korting op korting deden.
De tabs zijn 6,20/6,24 per doos, maar deze week in de bonus met 40% korting... Als je daar bovenop een lihl bon inlevert dan blijft er weinig meer over...
Je kan bij de appie die bon van de paarse olaz inleveren op een dagcremeflacon van 3 euro nog wat geloof ik, dus dan heb je hem gratis!