Dit dus... Ik ga er geen misbruik van maken om korting op mn boodschappen te krijgen door zomaar bonnen in te leveren, dat vind ik niet kunnen...
Ben ook nog op zoek naar Dreft bonnen. Eventueel ruilen tegen andere LIHL bonnen. Ik hoop trouwens dat het snel een keer weer 99 cent weken wordt En zit ook nog op actie van Ambi te wachten.
Echt sun voor dreftbonnen? Wat vaag dat ze dat aannemen Nou gisteren kwam mijn buuf met een boekje voor mij. Dus vanochtend even langs ah geweest 2 ariel tabs met 2 bonnen 2 oil of olaz fluid met 2 bonnen 3 oral b met 1 bon en nog smeerkaas, tonijn en kaas Na aftrek bonus 23.40 Na aftrek bonnen 3.33 betalen Meisje achter kassa was helemaal verbaasd en gelijk vragen hoe ik eraan kwam haha. Nu nog de dreft vaatwastabletten dan ben ik blij. Lenor was/is? ook in de aanbieding bij de C1000 net als de dreft afwasmiddel maar weet niet meer of het tot gisteren was.
tnx, word er echt moe van.. steeds komt die heel ver.. en dan toch niet... en hij kan het niet handelen en zakt steeds verder weg mentaal..
Limmeke.. Ontzettend balen zeg! Bah..hopelijk breken er gauw wat betere tijden aan voor jullie met een baan voor je man.
dat hopen we ook! net naar de xl appie geweest, ook daar geen oranje pampers.. wel stond overal new op.. dus ik denk dat ik te laat ben voor aanbiedingspampers..
Bij onze Appie ook geen simply dry goedkoper helaas. Ze hadden wel Huggies in de 35% bak liggen. Heb wel een doos Ariël tabs meegenomen en de stekker. Dreft vaatwasser tabletten zijn alleen de grotere pakken in de bonus hier, kan ik die bon daar ook voor gebruiken? En normaal gebruik ik zelfscan bij ah, maar dat kan met die bonnen niet waarschijnlijk?
Kan niet met bonnen idd. Je kunt de bonnen wel voor het grote pak gebruiken maar is officieel niet de bedoeling natuurlijk
Morgen ga ik mijn ronde doen bij de AH.. vind het altijd weer erg spannend als ik eenmaal in de rij sta haha