Vandaag die gratis stecker van Ambi Pur gehaald. Sommigen hier hebben die gratis vulling op de site van LIHL weten te scoren, maar ik kan hem niet vinden.... Wie wil me helpen? Oh, hoeft niet meer. Ik heb het gevonden via de zoekfunctie op de site! Helaas heeft de AH komende week alleen de Pampers voor ons.... Kan me herinneren dat ze de vorige keer een beter aanbieding hadden of heb ik dat mis?
@Micha39: heel graag! Maar ik kan je niet terugmailen, krijg foutmelding dat je geen pb's wil ontvangen of zo....
Als er iemand nog pamperbonnen heeft! Graag ruil ik deze, ik heb 5 mini's ongeopend en 4 bouwhuisjes van emte! Ik heb nog in de aanbieding Nestle goede start 1x swifferbonnen 2x alle braun 2x venus olaz scheersysteem 2x gillette proglide 2x naturella enkel 1x naturella dubbel 1x olaz de bon van 6,00 2x lipfinity 2x het liefst ruilen tegen een ander maar wanneer je belang hebt bij 1 of meerdere bonnen, ik ben de flauwste niet!
Slecht weer dus nog maar keer op stap geweest bij de AH 4 x olaz 2 x antikal 1 oral b whitning/mondwater tandpasta 2 stekkers 2 nescafe koffiezakjes 1 ariel wastabs betaald 2 euro en paar cent
Hier bij onze ah ( en het is best een grote) hebben ze alleen maar 2 dingen van olaz en dat is die dubbel action en nog iets van dat gamma voor de rest helemaal niets !!!
baal er gewoon van dat er volgende week niks te scoren is bij de ah mijn moedertje gaat morgen een paar daagjes weg met 12 vrouwen en als verrassing heb ik 12 olaz ingepakt en meegegeven als kleinigheid om iedereen mee te verrassen aan de ontbijttafel , leuk om op deze manier ook wat anders met de bonnen te doen
mooi gebaar blijeyvon! deze week geen koopjes scoren, nouja vrijdag bij etos proberen 4 pakken pampers voor 20 euro mee te krijgen
leuk yvon! zullen ze vast blij mee zijn ik wil vrijdag proberen 8 pakken.. ML moet mee want 4 pak pp... hopelijk hebben ze er genoeg. lever ook nog pamperbon in bij AH... op de easy up.. 10,25 of zo per pak.. dus met LIHL bon 2 pakken voor 10 nog wat..
mijn eerste ritje vrijdag gaat ook etos worden hoor voordat ze op zijn . ik wil ook 8 pakken kopen, en als het idd maar 4 per aankoop is , breng ik de eerste vier wel ff eerst naar de auto
Nou, voor die pampersbillendoekjes hoef je dus ook niet naar de appie deze week... Kom net bij de Jumbo vandaan en daar zijn de sensitive 3-pack gewoon 4,39 euro (normale prijs) dus bij inlevering van de bon (-2,01) maar 2,38 euro, nog goedkoper dan bij de appie dus! Gelijk het schap leeggepakt, stonden nog maar 3 verpakkingen, dus van de week nog maar een keer... Ook nog wat gratis h&s meegenomen, zijn hier 2 soorten 3,99 euro ps, dus altijd gratis met bon...
Maar dat is toch gek? Ik weet niet of je op goede voet staat met het personeel daar Limmeke, maar ik zou dat toch eens aankaarten bij de servicebalie... Ze hebben daar toch die prijsgarantie-service, dan zou dat zeker met hun eigen filialen rechtgetrokken moeten worden! Laat ze maar bellen naar 'mijn' filiaal (jeweetwaarmijnhuiswoont!) en dan moeten ze je de h&s alsnog voor dezelfde prijs meegeven... Het gaat om de classic versie en de care&repair, net even gekeken!
Als blijkt dat de prijs niet klopt behoor je zelfs het product gratis te krijgen, hahahaha dus geeneens een BON NODIG. IK heb een mail gestuurd naar de klantenservices van etos, hun antwoord over de bonnen: lekker in het leven bonnen mogen gewoon tijdens akties uit een folder ingeleverd worden. Ik heb de mail in mij telefoon staan als ik daar van de week kom en ze willen en hèt ik het mailtje van de klantenservices. Iemand die de mail ook wil kan me gerust ff mailen