tis me zowieso opgevallen dat de prijzen van jumbo's onderling verschillen.. want 2 dorpen verderop hebben ze andere prijzen dan hier in de stad.. zal jumbo eens emailen want die care en repair is hier in de 4 euro
heb etos roermond trouwens net gemaild en die zeiden dat LIHL bonnen gewoon ingeleverd kunnen worden vrijdag
Ben ook wel benieuwd, want volgens mij is Jumbo geen franchise onderneming, maar 1 groot bedrijf met tig filialen... In het eerste geval zou het een verklaring zijn, dan mag de ondernemer voor een deel zelf de prijs bepalen, maar in het tweede geval moet het toch allemaal gelijk zijn lijkt me! (ga wel ff gauw de rest van mn bonnen inleveren morgen, straks gaan de prijzen omhoog... )
Jumbo's laagste prijsgarantie geld alleen in het vestigingsgebied. Alle winkels die daar binnen vallen doen mee. Het kan dus best zijn dat de ene jumbo lagere prijzen heeft dan de andere. Lees maar eens bij ze op de site, daar staat het beschreven.
Dat begrijp ik wel als het gaat om de prijsgarantie tussen de verschillende supermarkten, want zoveel regio's zoveel verschillende soorten ondernemingen, maar omdat het hier gaat het om dezelfde supermarkt (alleen een andere plaats) en hetzelfde product vind ik dat toch vreemd, want die prijzen worden toch niet bepaald door de winkelier of de regiomanager? Maar goed, ben benieuwd wat jumbo er zelf op te zeggen heeft...
Bedankt voor de tip, heb gelijk ff billendoekjes bij de jumbo gekocht. Ik vond het wel gek, de gewone pampers billendoekjes waren bij mijn jumbo meer dan een euro duurder dan de sensitive. Bij onze jumbo zijn de classic en de 2in 1 gratis. Er zijn er nog 3 die 50 cent kosten met de bon. @blijeyvon ik heb je ook een pb gestuurd
Maar als er bij jullie een winkel zit die een lagere prijs heeft voor de H&S, dan wordt het alleen bij jullie supermarkt aangepast en niet bij alle jumbo's. Dit is het verschil per regio en iedere supermarkt kan zijn eigen prijzen wijzigen.
hier het antwoord wat ik ontvangen heb van etos Geachte mevrouw S......., Hartelijk dank voor uw bericht van 19-3-2013. Ik kan u informeren dat u de coupons van "Lekker in het leven" mag inleveren in combinatie met artikelen die ook in de actie zijn. Met vriendelijke groet, Joukje Schuitemaker Etos Klantenservice origineel bericht: Ontvangen : 19-03-2013 20:06:56 Onderwerp : etosvragenproducten Aanhef : Mevr. Naam : yvonne s....E-mail : Reactie : onlangs zijn de kortingsbonnen weer in de bus gevallen van lekker in het leven, daar zitten ook kortingsbonnen in voor de pampers. : nu zag ik in de folder dat 28/29 maart de pampers in de aktie zijn. : mag er een bon ingeleverd worden bovenop de aktie prijs? : : met vriendelijke groet : : Yvonne s sitetarget : etos/contact/ telephonenumber:
hahaha inmiddels 17 mails verstuurd, arme etos . ben wel benieuwd als er mensen bij etos geweest zijn en hoe dat gaat in de winkel, lezen we hier zeker wel
Ik weet nog niet of ik er tijd voor heb, maar ik ga het zaterdag zonder mail proberen... Lukt het niet, ook geen ramp dan lever ik ze gewoon bij de appie in of wacht ik op een aanbieding bij de jumbo...