ik zal deze week ook nog ff naar de ah gaan.. etos is wel goedkoper, maar daar moet je wel de hoeveelheid nemen die op de lihlbon staat..bij ah kun je zoveel bonnen inleveren als je wilt toch? ik hoop dat ik toch nog aan pamperbonnen kan komen...we zullen zien! dames succes met de acties deze week, en hopen op betere acties volgende week
Ik ben net bij etos geweest, ze wisten eigenlijk niet of ze de bonnen met de actie van vrijdag mochten scannen maar ze heeft me verteld dat ze ze zouden accepteren, maar ik het niet rond moest vertellen omdat ze dus nog niet 100% zeker waren, ik moest maar vroeg komen zei ze nou ik sta vrijdag om 9.00 bij etos voor de deur
wat leuk net een gigantisch pak ariel wastabs op de deurmat.. 38 stuks.. nu weet ik niet meer waar ik die had aangevraagd, proefpakketje ariel... ik denk dan krijg je zon envelop met paar tabs... maar dit is een gewoon grote box.. ariel 3 in 1... zo maar voor niets...
Limmeke heb je je niet opgegeven als proefpersoon om een nieuw product van Ariel te testen. Weet dat ik dat pas geleden gedaan heb. Was via LIHL site (kreeg er speciaal een mail voor in mijn mailbox)
heb geen idee... ik geef me voor zoveel dingen op LOL.. vind het in elk geval geweldig dat het niet gewoon 2 of 3 tabs zijn.. maar gewoon een volle box met zoveel
Nice! Hoop het ook voor je, nog een maand te gaan, dus zal vast wel... En leuk die vaatwastabs, ik vraag ook altijd veel gratis dingen aan en schrijf me overal voor in, maar niet als ik het zelf niet kan gebruiken, en aangezien mijn vaatwasser nog steeds bestaat uit een manspersoon met 2 handen en een vaatwasborstel heb ik niks aan die dingen...
zijn wastabs.. voor de wasmachine die gratis box. 3 in 1 pods..blijkbaar weer een nieuwe versie want zie dat ze vanaf april bij jumbo te verkrijgen zijn. (duur trouwens, 10 euro voor 19 stuks en kreeg gewoon het dubbele) en ja, mijn vaatwasmachine bestond uit 2 tieners, maar die hadden door als alles maar half gedaan werd, mama het zelf wel deed.. dus wat een uitkomst een vaatwasser...
Ik heb niet het hele topic doorgespit, maar ook hier is zo'n boekje laatst binnengekomen en wij doen er niks mee. Is er nog iemand die bepaalde bonnen kan gebruiken?
Ik krijg deze boekjes ook, nu vroeg ik me iets af. Weten jullie wanneer het volgende boekje opgestuurd gaat worden?