Hallo dames! Ik lees graag met jullie mee en ik dacht als ik een actie zou zien die hier nog niet voorbij is gekomen dan zeg ik dat graag! Ik ben nog geen mama maar deel graag met jullie wel mijn ideetjes en acties die ik heb gezien. Ik was bij de Jumbo en daar hebben ze de ambi pur spray voor 25% korting. Ik keek eerst natuurlijk of hij het deed en ja hoor het ging er gewoon af. Die ik had was 3.79 - 25% korting = 2.85 dan nog het LIHL bonnetje eraf van 2.05 en betaal je uiteindelijk maar 0.80 cent. Wat wel raar was. Ik had er 3 en het totaal bedrag werd ineens 2.90 hoe dat kan snap ik niet maar ik las dat er wel vaker van dat soort dingen waren bij de Jumbo. Maar toch kost ie dan maar 0.97 en daar heb je normaal nog niet eens een normale verfrisser voor. Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
jumbo doet dat steeds... eerst geeft die zo weinig aan.. en dan op allerlaatst telt die er ineens weer bedrag bij.. welke verfrisser is dat?
nee, krijg het alleen gratis mee als ik kan aantonen dat het in mijn woonplaats ergens goedkoper is..
Ik zag in het krantje van de Etos dat Naturella maandverband 1+1 gratis is dus met 1 bon zou je 2 pakken kunnen halen.. iemand dit al geprobeerd ??? Ook de Oral B voor 2 euro
Limmeke dat is de: ambi pur spray thai orchid als je m op google intypt zie je gelijk welke het is. ( Dat is die spray fles ) Over de etos ja dat heb ik geprobeerd en ik hield 1.50 over en nam een gel mee zodat het 0 zou zijn. Maar dat ging niet gebeuren. Als het bedrag op de bonnen meer was dan de de totale waarde kreeg ik het niet mee. Dus ik zeg ik neem wel een duurdere dat ik 1 euro moet bij betalen. Nee dat was niet aan de orde zeiden ze. En dit deden ze eigenlijk niet die bonnen van actie op actie maar de vorige keer was het ook gelukt bij dezelfde persoon!! Maar zoals ik al las mag dat dus gewoon niet want Etos klantenservice zegt dat je ze ook op acties mag inleveren.
princess1980 mijn ervaring van afgelopen week was, dat de korting van 3,- op de nestle voeding wel gepakt werd boven op de kroting die ze nu hebben, andere bonnen pakte hij niet zoals die van de yogolino maar wel van de babyvoeidng, scheelde me in totaal 5,-
Sila vreemd toch, heb je haar wel de email van klantenservice laten zien waarin ze zeggen dat het dus wel kan?
Net nog even rondje jumbo gedaan... 2 pakken pampersbillendoekjes á 2,38 ps (4,39 normaal) 4 flessen ambi pur air refresh á 1,06 ps (3,79 normaal) Totaal 8,98 ipv 23,94
Jammer dat ze blijven mauwen over het vestigingsgebied, lekker eenduidig... Blijf het vreemd vinden, maar goed, allemaal verhuizen naar regio utrecht dus, hier zijn de prijzen laag...
ja, maar alleen als ik het hier bij een winkel in mijn woonplaats goedkoper vind zonder dat het in de aanbieding is.. dus als het bij jumbo 3 dorpen verderop goedkoper is.. dan geld het niet had je geprobeerd mango bij kruidvat? halsstarrige winkel is dat toch LOL
Jups, vorige week... Had zelf niet eens gezien dat hij daar niet ingeleverd kon worden maar de kassa accepteerde de bon niet en toen ging ze even goed lezen...
kruidvat lukt hier ook niet hoor! de venus was daar nu 10 euro in de aktie en met voordeelkaart 6.50/ het is mij nog geen enkele keer gelukt bij kruidvat ben benieuwd naar vrijdag, hopelijk hebben ze genoeg pampers, ik wil namelijk 2 x 4 pakken voor totaal 40 euries
Weet iemand trouwens hoe het werkt bij de Jumbo? Ik zie net op de bon dat ze bij 2 ambi pur flessen vergeten zijn de 25% korting eraf te halen, bij de andere 2 is het wel gedaan... Heb ik nu recht op die 2x 25% of krijg ik ze nu gratis? (hoop natuurlijk op het laatste want dan krijg ik 2x3,79 euro terug, lihl staat helemaal onderaan en zien ze toch niet, en dan heb ik 4 flessen voor 1,40 euro... ) Ik ga het vrijdag niet redden de etos, ben benieuwd of er zaterdag nog wat ligt en anders is het pech voor mij...