LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zooooo reactie van etos:

Graag wil ik weten of ik mijn Lekker in het Leven bonnen mag inleveren bij Etos op artikelen die in de actie zijn. Omdat vaak de producten bijna de gehele looptijd van de bonnen wel in de reclame zijn wat het dus beetje lastig maakt om de bonnen in te ruilen. Zo is deze week de pamperactie.. en dan nog wat extra voordeel mooi meegenomen. Maar ook met de olaz cremes bv die nu in de aanbieding zijn. De ene Etos zegt het mag wel, mijn Etos zegt alleen Pampers, andere Etos zegt nee, nooit LIHLbonnen op actieartikelen. Wat is het nou?

dat was mijn email
    Geachte mevrouw
    Hartelijk dank voor uw bericht van 25-3-2013.
    Coupons van Lekker in het leven mogen in combinatie met een artikel dat in de actie is worden ingeleverd. Dit mag dan ook alleen met de Lekker in het leven coupons.
    Kunt u ons nog aangeven op welke winkel uw melding betrekking heeft? Dan maken wij ze hierop nog even attent.

dat was het antwoord!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik moet zeggen dat etos klachten netjes op lost! Ik heb ook ooit een klacht ingediend met die zwitzal dozen toen. hadden ze netjes naar de winkel gebeld en de medewerkers waren er op aan gesproken. Ook kon ik heel die maand nog van de aanbieding gebruik maken want ze hadden extra dozen achter gehouden

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar leveren jullie nou ook volle spaarkaarten in van de baby zegels bij de Etos? Omdat er achterop staat dat het niet mag i.c.m. andere aanbiedingen?

4. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha limmeke, jij ook Aan het mailen geweest :)
    ik was vanmiddag even bij etos en had het met de dames over de luiers.ze zeiden best veel op voorraad te hebben.

en mag gewoon meer kopen want de verkoopster zei zelf al, dan komt u na 5 minuten weer :)

ik ga vrijdag ook maar even kijken voor de olaz daar, die is nu met 5 euro korting en dan mijn lihl bon eraf :), das bijna voor niks voor dure cremetjes

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik ga voor naturella en oral b vrijdag bij de Etos...

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik voor de naturella, de olaz want daar nog veel bonnetjes van en de pampers...

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    pampers weet ik het nog niet... bij de AH met 2 bonnen 2 pakken voor €5... naturella was hier trouwens uitverkocht, hoop dat ze het nu wel binnen hebben

8. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dus precies hetzelfde idee als Limmeke en heb ook gemaild. Precies hetzelfde antwoord.:D
    Bij mijn etos deden ze heel moeilijk vorige LIHL periode. Nu moeten ze dus wel.

9. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Dit is een heel duidelijk antwoord van Etos. Super zeg dat het voor alle actieproducten geldt!!
    Ik zal het hier ook zeker in de winkel vermelden als ze zeggen dat ze geen korting op korting mogen geven. Dan kan ik zeggen dat het wel voor de Lihl coupons geldt en dat ze maar even naar het hoofdkantoor moeten bellen omdat wij een mail hebben gehad dat het wel mag :D.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mailtje is uitgeprint.. dadelijk eens even langs etos om te kijken of het ook werkt

11. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Etos is nu dus olaz, oral b en naturella?
    Pamper bonnen heb ik helaas niet

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup.. alle oral 2 euro.. dus gratis
    naturella 2e gratis.. met inleveren bon gratis
    olaz op alle soorten 5 euro korting.. sommige soorten zouden na inleveren bonnen ook gratis moeten kunnen of in elk geval met heel weinig bijbetaling

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi even een vraagje

Ik heb een pamperbon lihl van 10,- en ik heb ook nog een bon vd babyzegels (etos) En dan vrijdag en zaterdag de pampers id aanbieding..
    Mag je die ook stapelen als korting? iemand enig idee of ze in Nieuwerkerk moeilijk doen? Gouda doen ze altijd moeilijk over alles..

14. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je dat allemaal al gratis gehaald bij etso? of wil je meot je dat nog gana halen, ben benieuwd hoe de reactie in de winkel was

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nee ik heb die bonnen nog maar wilde luiers halen.
    Las dat regio utrecht niet zo moeilijk is. Ik woon op de grens zh/utr.
    Hoe is woerden met korting?

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Zwijndrecht en Papendrecht doen ook nooit moelijk dus hoop morgen ook niet :)

17. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ik vind t zo spannend hoe Etos gaat reageren morgen!:(
    Ik heb via mp voor 3€ bonnen gekocht, helaas alleen lipfinity, naturella en olaz opgestuurd gekregen (niet goed doorgevraagd blijkbaar)...
    Dat doe ik dus maar niet meer :x

Dus tips wat ik met 6x naturella en olaz kan doen?
    Als maandverband gratis is leg ik wel een paar jaar voorraad aan, want dat vergaat volgens mij niet (en ik hoop in de zomer weer zwanger te worden nl..)

Ik woon in t centrum dus probeer om 9 uur eerst 4 pakken pampers te kopen voor €20 (heb 2 bonnen), en naturella en olaz als dat laatste ook gratis kan...

18. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou er een limiet op staan hoeveel bonnen je inlevert?

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lang leve mijn email naar etos :)

had mail meegenomen.. werd gelezen.. oo zegt ze.. ja, we deden altijd alleen pampers met korting
    ik zeg ja, volgens hoofdkantoor alles... ze zou iedereen instrueren binnen etos

heb nu:
    5 complete dagcremes van olaz
    2 naturella maandverband
    betaald 1,40 :D

20. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Is de 1,40€ voor de olaz dagcreme t restant? Ongelooflijk eigenlijk!

Deel Deze Pagina