zooooo reactie van etos: Graag wil ik weten of ik mijn Lekker in het Leven bonnen mag inleveren bij Etos op artikelen die in de actie zijn. Omdat vaak de producten bijna de gehele looptijd van de bonnen wel in de reclame zijn wat het dus beetje lastig maakt om de bonnen in te ruilen. Zo is deze week de pamperactie.. en dan nog wat extra voordeel mooi meegenomen. Maar ook met de olaz cremes bv die nu in de aanbieding zijn. De ene Etos zegt het mag wel, mijn Etos zegt alleen Pampers, andere Etos zegt nee, nooit LIHLbonnen op actieartikelen. Wat is het nou? dat was mijn email Geachte mevrouw Hartelijk dank voor uw bericht van 25-3-2013. Coupons van Lekker in het leven mogen in combinatie met een artikel dat in de actie is worden ingeleverd. Dit mag dan ook alleen met de Lekker in het leven coupons. Kunt u ons nog aangeven op welke winkel uw melding betrekking heeft? Dan maken wij ze hierop nog even attent. dat was het antwoord!
Ik moet zeggen dat etos klachten netjes op lost! Ik heb ook ooit een klacht ingediend met die zwitzal dozen toen. hadden ze netjes naar de winkel gebeld en de medewerkers waren er op aan gesproken. Ook kon ik heel die maand nog van de aanbieding gebruik maken want ze hadden extra dozen achter gehouden
Maar leveren jullie nou ook volle spaarkaarten in van de baby zegels bij de Etos? Omdat er achterop staat dat het niet mag i.c.m. andere aanbiedingen?
hahaha limmeke, jij ook Aan het mailen geweest ik was vanmiddag even bij etos en had het met de dames over de luiers.ze zeiden best veel op voorraad te hebben. en mag gewoon meer kopen want de verkoopster zei zelf al, dan komt u na 5 minuten weer ik ga vrijdag ook maar even kijken voor de olaz daar, die is nu met 5 euro korting en dan mijn lihl bon eraf , das bijna voor niks voor dure cremetjes
pampers weet ik het nog niet... bij de AH met 2 bonnen 2 pakken voor 5... naturella was hier trouwens uitverkocht, hoop dat ze het nu wel binnen hebben
Ik had dus precies hetzelfde idee als Limmeke en heb ook gemaild. Precies hetzelfde antwoord. Bij mijn etos deden ze heel moeilijk vorige LIHL periode. Nu moeten ze dus wel.
Dit is een heel duidelijk antwoord van Etos. Super zeg dat het voor alle actieproducten geldt!! Ik zal het hier ook zeker in de winkel vermelden als ze zeggen dat ze geen korting op korting mogen geven. Dan kan ik zeggen dat het wel voor de Lihl coupons geldt en dat ze maar even naar het hoofdkantoor moeten bellen omdat wij een mail hebben gehad dat het wel mag .
yup.. alle oral 2 euro.. dus gratis naturella 2e gratis.. met inleveren bon gratis olaz op alle soorten 5 euro korting.. sommige soorten zouden na inleveren bonnen ook gratis moeten kunnen of in elk geval met heel weinig bijbetaling
Hoi even een vraagje Ik heb een pamperbon lihl van 10,- en ik heb ook nog een bon vd babyzegels (etos) En dan vrijdag en zaterdag de pampers id aanbieding.. Mag je die ook stapelen als korting? iemand enig idee of ze in Nieuwerkerk moeilijk doen? Gouda doen ze altijd moeilijk over alles..
heb je dat allemaal al gratis gehaald bij etso? of wil je meot je dat nog gana halen, ben benieuwd hoe de reactie in de winkel was
Nee ik heb die bonnen nog maar wilde luiers halen. Las dat regio utrecht niet zo moeilijk is. Ik woon op de grens zh/utr. Hoe is woerden met korting?
O ik vind t zo spannend hoe Etos gaat reageren morgen! Ik heb via mp voor 3 bonnen gekocht, helaas alleen lipfinity, naturella en olaz opgestuurd gekregen (niet goed doorgevraagd blijkbaar)... Dat doe ik dus maar niet meer :x Dus tips wat ik met 6x naturella en olaz kan doen? Als maandverband gratis is leg ik wel een paar jaar voorraad aan, want dat vergaat volgens mij niet (en ik hoop in de zomer weer zwanger te worden nl..) Ik woon in t centrum dus probeer om 9 uur eerst 4 pakken pampers te kopen voor 20 (heb 2 bonnen), en naturella en olaz als dat laatste ook gratis kan...
lang leve mijn email naar etos had mail meegenomen.. werd gelezen.. oo zegt ze.. ja, we deden altijd alleen pampers met korting ik zeg ja, volgens hoofdkantoor alles... ze zou iedereen instrueren binnen etos heb nu: 5 complete dagcremes van olaz 2 naturella maandverband betaald 1,40