Zo super blij dat mijnzoontje tegenwoordig zindelijk is . Dus lekker niet in de startblokken Maar succes vandaag allemaal hoop dat het lukt.
bedankt voor je mail. Ik kan nog niet weg. Manlief is nog even naar het werk toe en wil de kleine niet mee naar buiten nemen nu ze aan het opknappen is van het Rotavirus. Ik wacht jullie reacties af.
De aanbiedingen van volgende week van de AH staan al op appie.. Weer niet zoveel soeps dit keer. Campina yoki voor van 1,09 voor 0,99 - bon van 30 cent dus alsnog 0,69 cent.. Wel de dreft handafwas (appel en citrus) in de aanbieding voor 0,99 cent! dus die krijgen we gratis! Hopen dat er over 2 weken wel goede aanbiedingen zijn! Heb nog zoveel bonnen!
Kom net van de etos vandaan. Toen ik in de rij stond hoorde ik de medewerker tegen een klant zeggen dat ze de bonnen niet in mocht leveren. toen heb ik gezegd dat ik ook bonnen had, en dan ik gemaild heb met het hoofdkantoor van etos en dat ik de bonnen op de aanbieding mocht inleveren. Dus toen mocht ik ze wel inleveren. ondanks dat ik om 9.05 in de winkel stond was de maat 5 al helemaal uitverkocht die klant voor me had 12 pakken en toen waren ze op. Nu 4 pakken maat 4 a 50 stuks en mocht van maat 5 het etos merk 2 pakken voor 10 meenemen. We kunnen er weer een tijdje tegenaan.... Ben benieuwd of bij een volgende actie we ze ook weer in mogen leveren.
Kreeg het niet voor elkaar bij etos, mocht de bon op de luiers niet inleveren! Heeft iemand voor mij die mail van het hoofdkantoor?! Dan kan ik dat even als bewijs laten zien!
Gelukt, 4 pakken 20 euro Deden eerst moeilijk , achterkant lezen, actie op actie bla bla dus ik heb het hoofdkantoor mailtje ( die ik trouwens niet had ) maar laten vallen en iets als ' lekkere communicatie hier ' en toen kon het wel haha Maar.. nu heb ik weer wat ik kreeg van die etos zegels, 2,50 contante korting zag ik, zou het lukken dat boekje + boekje babyzegels in te leveren op een pak en dus nog een pak voor 5,- te hebben ik ga het straks toch nog ff proberen haha
hier niet moeilijk.. maar ik kreeg met geen mogelijkheid meer dan 4 pakken mee en dat stuk sjaggerijn achter de kassa gaf aan dat terugkomen straks geen optie was pfff en de babydoekjes bij de jumbo.. gewoon 5,50 euro per 3.. zou dus 3,50 zijn en dat vind ik dan weer te duur omdat ik de huggies voor 99 cent koop bij action
Bizar! Hier waren de luiers al op, dat kan toch niet, een actie wat 2 dagen zou moeten gelden! Lekker dan
Hier ook een mail naar etos gestuurd, helaas geen antwoord gekregen.. Durf ook niet zonder te gaan, weet nu al dat dat niet gaat lukken.. Iedereen die wel gaat, succes!
Bij die van ons stond ook alleen nog maar een aantal van 4 en maat 3 Gelukkig heeft de jongste maat 4 en een vrij smalle bouw dus daar zit ze ook nog wel even in maar voor de rest stond er niks meer.
Ik heb ook gemaild dat ik het een waardeloze actie vind wat de naam actie niet eens mag dragen... Pff
Zo ook hier is de buit binnen!!! Joepie Ik zei al van te voren dat t voor mij een beetje vreemde couponing actie was. Bij de luiers twijfelde ze even, maar ze zei dat ze me ging matsen. Toen zei ik dat ik al had gecommuniceerd met de klantenservice en dat t dus sowieso mocht. Dus wat heb ik gekocht: 4x pampers mt 4: 20,- 4x naturella 2,49: gratis 4x naturella 1,29: gratis oral B: gratis 2 x lipfinity: 13,74 Olaz nachtcreme: 0,41 Dus: 123,57 voor in totaal 33,06 Morgen krijg ik nog 2 pamperbonnen met de post, dus hopelijk zijn er dan nog ergens 4 pakken over...
Er stond hier wel een heel pallet klaar... Maar de verkoopster zei dat t voor een ochtend al heel druk was! Ik was in ieder geval op tijd bij de opening (en geen andere couponing dames gezien...)
Ik heb net gebelt naar een ander filiaal om nog 2 pakken appart te leggen en was geen probleem nu even kijken of ik de babyzegels bon + etos spaarzegels bon kan inleveren op 2 pakken. dan heb ik er nog 2 voor 7,50 p.st ook leuk kan ik weer ff voorruit en nu hopen dat ze niet te snelle dikke billen gaat krijgen haha
Ook de sensitive??? Die zijn hier gewoon 4,39... Blijf het bizar vinden dat er zo'n groot onderling verschil in zit!!! Nu betaal ik met bon 2,38 voor 3 pakjes, dat is dus 79 cent per pakje... En fijn dat het gelukt is bij bijna iedereen bij de etos!!! Stom dat ze zo slecht inkopen voor zo'n actie...