bij ah lagen de luiers 2 voor 30 euro. ze zijn bij etos 10 euro omdat de inhoud/verpakking weer eens is veranderd. ik keek naar de nieuwe verpakkingen en de prijs is het zelfde maar er zitten er weer ! minder in, pampers zijn dalijk niet meer te betalen !
Goede slag geslagen Yvon Ik heb niet eens op de inhoud gelet, maar belachelijk dat ze maar steeds die pakken blijven veranderen. Bij de Ah zijn nu 2 pakken voor 25 euro volgens de folder.
ik voel me ook hebberig hoor.. maar nu we banen kwijt zijn ben ik dolblij dat ik zo dure aanschaffen tot het minimum kunnen beperken..
oh, die afwasmiddel vind ik niet zo fijn.. ik wacht dan toch maar tot platinum nog ergens verschijnt. ik wil vaatwas in aanbieding!!! Hopelijk heeft emte dan iets leuks
vaatwas heb ik pas bij een ah gezien voor 399, was afgeprijsd en daar me bon op ingeleverd, de platium schijnt van inhoud te veranderen ofzo. die afwas ga ik wel halen want is alleen voor me pannen en zo, dus maakt me niet uit en gratis is helemaal mooi . heb er best wel wat van , heb zelfs nog nieuwe flessen van de vorige keer staan, lol. ik ga voortaan op verjaarsvisite en neem dreft ma ;hahaha iedereen kan dat toch gebruiken? ik ga nu mijn week boodschappen doen bij jumbo, minder leuk want kan daar niet goed mijn bonnen krwijt, jammer hoor, volle mep ergens voor betalen
Wel de h&s, billendoekjes, gratis steker voor ambi pur, en de ambi pur set&refresh (25% korting + bon) toch...? Of heb je die al opgebruikt? Ik ga ook voor de handafwas volgende week, vind die appel wel lekker en heb nog platinum genoeg in de voorraad... Gratis = gratis, dus ga niet wachten op een andere aanbieding! Ga kijken of ik me morgen goed genoeg voel voor de etos, en anders stuur ik manlief naar de appie voor de luiers en dan idd 1 bon per verpakking, heb nog 6 bonnen dus kan dan mooi 6 pakken halen voor 15 euro...
Hoeveel luiers zitten dan in het pak bij AH? (Maat4) Anders haal ik morgen daar nog 4 pakken als die bij Etos op zijn: ik loop er dan toch langs... En billendoekjes zijn ook echt bijna op, dus die ook maar daar kopen.
Ik heb geen flauw idee, koop daar eigenlijk nooit luiers, maar volgens de folder mt.4 van de babydry 50 stuks en bij active fit 43: Appie - Producten
Ik zit trouwens te wachten tot er eindelijk wasverzachter in de bonus komt, want die vliegen er hier doorheen... En de ambi pur mag ook wel opschieten!
Hoort hier niet thuis, maar goed... Krijg net een mail dat er een pakket voor me klaar ligt bij een Kiala-afhaalpunt, dus mag weer iets gratis testen, alleen geen flauw idee wat...
Wauw, ik heb er weer een Etos á la AH bij! Totaal geen probleem met LIHL bonnen bovenop de actie. Naturella, Lipfinity, Olaz (gewoon dagcrème van 9 euro nog wat) en uiteraard de Pampers! Ik heb alles uitgerekend en heb zelfs geld toe gekregen op de Olaz.