Hier net bij de Etos 4 naturella gekocht (waarvan 2 voordeelpakken) en 2 olaz cremes. Totaal bijna 30 euro, nu inclusief de kortingen en de LIHL-bonnen eraf: 25 cent. Zo fijn, die bonnen!
Raar hoor dat beleid. Ik ben uiteindelijk niet gegaan. Ga de pakken denk ik zo mar gewoon bij AH halen. Zag op hun app weer weinig interessants voor komende week. Maar er stond wel heel veel in voor 99 cent dus misschien route 99? Hopelijk komende twee weken beter. Hoop ook op ambi pure en lenor.
Ik heb mijn man op pad gestuurd voor de pampers bij etos (gelijk om 9 uur). Hij kreeg ze zonder problemen mee. Hij kreeg zelf 4 babyzegels mee.
Ik kreeg ze hier ook niet mee van de etos, ik heb gezegd dat ik contact had gehad met het hoofdkantoor en dat de bonnen bovenop de actie ingeleverd mochten worden. Verkoopster ging naar achteren overleggen maar kreeg ze echt niet mee.
Ik ben nog niet geweest, maar mijn schoonmoeder wel. Ze kreeg de pampers in eerste instantie niet mee met korting op korting. Dus verteld dat haar schoondochter gemaild had enzo en dat ze het hoofkantoor maar moesten bellen. (Ik was vergeten de mail aan haar door te sturen.) Dat deden ze en toen kreeg ze ze mee met actie en lihlkorting. Ze was er erg blij mee. Ik ga ook zo (niet voor pampers). Fingers crossed
ben net even bij de AH geweest 2 pakken pampers 8 x pamper billendoekjes 7 pakken dreft platinum 30 stuks van 112,99 voor 36.47 scheelt ook weer platinum was afgeprijst van 9,99 naar 5.00 en na aftrek bon dus nog maar 1.65 per pak zat te kijken.. bij de AH zou ik ook met 50% op de normale verpakking van 21 stuks ,080 cent moeten bij betalen.. en omdat voorraad hier bijna op was toch maar wat zakken van deze meegenomen pamperdoekjes idd nu 3 stuks voor 2,49
yes, hier is het ook gelukt nadat de bedrijfsleider mijn mail wou zien. Hij zei eerst dat de luiers al in de aanbieding waren voor 10 euro en er geen kortingsbon bovenop mag. Ik zei dat het van het hoofdkantoor wel mag en liet hem daarop mijn mail zien. Deze wou hij hebben omdat hij het hoofkantoor zou vragen hoe het zat. Maar ik heb 4 pakken voor 20 euro meegenomen . Daarna belde ik mijn zus dat het gelukt was nadat ik de mail had laten zien. Zij is een uur later gegaan en heeft zonder de mail te laten zien de pampers meegekregen. Wij zijn beiden erg blij!!
Zo, Limmeke, wat fijn! Ik volg je topic al een tijdje. Goed om te lezen dat er zoveel mensen zijn die je helpen, waardoor je wat goedkoper je boodschappen kunt doen!
Vanmorgen stond hier een enorme rij bij de Etos en de pakken luiers vlogen de winkel uit. Ik stond zelfs met mede forumleden in de rij hahaha.. toevallig. Had de mail meegenomen, maar ze had het verhaal al gehoord Ik ben goed geslaagd in ieder geval
ik ben dolgelukkig sweetheart dat er zoveel mensen zijn die helpen! en door alle tips hier hoop dat ik dat anderen dan ook het nodige voordeel behalen
op zich absurd he dat mensen echt in rijen gaan staan.. want zonder LIHL bonnen is de korting "slechts" 5 euro meer dan bij de AH bv.. zo zie je toch maar weer dat steeds meer mensen moeite doen om te besparen.
Nou idd Limmeke. Ik zei ook al tegen de andere: tja in deze tijden word alles duurder en wat je kan besparen, dat is heel mooi meegenomen dan. Ik was er echt al om 09.10uur en bijna alles was al op!! Maar ik lees hier ook meiden die de lipfinity halen bij de Etos. Is dat een goede deal? Weet zo niet de prijs en de korting van de LIHL?
Nah... Maar goed, heb manlief gecharterd om straks toch even langs de etos te gaan (als hij tenminste op tijd thuis is), maar dan lekker met de auto... Ga ook mn pakket bij kiala ophalen en als het niet lukt bij de etos mn pamperbonnen bij de appie verzilveren... Heb gelukkig nog een redelijke voorraad, dus hoef niet mega in te slaan...
Vriendje hier vanmorgen op pad gestuurd, moest zelf werken!! Deden eerst moeilijk geen korting op korting, toe liet hij het mailtje zien en ze zegt heb geen zin in een discussie dus kreeg hij 4 pakken mee voor 20 euro Morgen nog ergens anders proberen 4 pakken te scoren en anders bij de ah.