Stom dat ze dan met mail erbij nog zo moeilijk doen, ze krijgen er niet minder salaris door, maar ze doen alsof je ze persoonlijk iets afneemt...
heeft iemand voor mij de mail? Ik wil zo het een en ander gaan halen maar nog nooit in het filliaal geweest. mijn dank is groot! en...natuurlijk straks het verhaal haha
ik stond vanmorgen om 8 uur voor de deur helaas was maat 4+ er niet eens maar dan maar maat 5 (is wel wat groot voor een mannetje van 12,8 kilo maar het gaat best), ze deden niet moeilijk over de bon er moest alleen even gebeld worden met de andere locatie hier in het dorp of ze het wel of niet zouden doen, maar ook die deden mee dus geen enkel probleem (ik had geen e-mail, maar heb we even laten vallen dat er een circuleerde) toen ik om 14:00 nog eens naar de andere locatie fietste was alles daar al op (op maatje 2 na) en toen toch maar nog eens langs de dichtstbijzijnde locatie en daar lag alleen maat 3 nog en maat 6 (dat is me dan toch wel echt te groot) wel jammer want met mijn aankoop van vanmorgen erbij had ik nog 3 volle spaarkaarten gehad om in te kunnen leveren.
Nou ook rondje etos Ik heb geen pampers bonnen. Maar ik liep gelijk naar de kassa met de mededeling dat ik deze bonnen ging inleveren met oral b en naturella. Was niemand aan de kassa en daarvoor was het retedruk dus dacht even doen voordat het weer druk wordt. Drie meiden achter de kassa. Nee dat mag absoluut niet hoor blabla. Ik zo ja hoor heb zojuist contact opgenomen met hoofdkantoor en ik mag korting op korting. Nog moeilijk doen. Ik zeg weet je wat bel maar even. En toen mocht het wel 2 pakken naturella 1 oral b (duurste genomen ) 1 eigen merk lippenstift betaald 2 euro haha Olaz had ik alleen nog de 6 euro bon en die zijn alleen met die dure oil of olaz mogelijk. Dacht ga niet iets anders nemen dan wat op de bon staat. Die van 4 euro had ik al ingeleverd bij AH
Nou hier mocht het niet ondanks mail ze hebben met de klantenservice gebeld en het is herroepen dat het niet meer mag ! In een ander filliaal nog geweest en daar precies hetzelfde verhaal stond nu trouwens op hun intranet dat het absoluut niet meer mag met deze actie! Waardeloos ! Dan maar naar ah
beetje stom dan eerst zeggen het mag.. en als je dan ziet dat er massaal gebruikt avn wordt gemaakt de boel herroepen..
Ja maar ik werd gek van hun heb nog geen pampers haha dadelijk maar ff naar AH Hebben ze daar wel dezelfde soort luiers met dezelfde hoeveelheid in?
Etos had hier besloten al om 4 uur dicht te gaan ivm hemelvaartsdag... Vervolgens naar de appie... Hebben ze alle maten, behalve 5+... :x En 6 is echt veel te groot, dus niks kunnen halen... Lekker boodschappen doen zo, not... Morgen misschien nog een poging, zelfde etos, andere appie... zucht...
Naja........... Goede vrijdag dan... Een feestdag waar (bijna) niemand iets aan doet, zo een als hemelvaartsdag...
Blijkbaar is onze Etos een franchise en die mogen hun eigen regels maken??? Na twee keer het geweigerd te hebben, duwde ik de mail onder hun neus en voor deze ene keer deden ze het dan. Maar dus zonder "overage" (ja; ik ben gek op het programma extreme couponing) van de de 5 centjes op de oralb bonnen. Ze paste de bonnen aan aan de actie prijs. Mijn bon: Oral b 2x =8,12 olaz dgcrme=9,34 samen= 17,46 actie -4,12 actie -5,00 bon oralb -2,00 bon oralb -2,00 bon olaz -4,00 Bleef over 0,34 cent. Ze vond het maar belachelijk en ze zei: "ik hoop maar dat ik niet ontslagen wordt". Dat vond ik weer belachelijk en overdreven, ze overlegde met de hoofddrogist, dus niks aan de hand met haar baan.
Volgende week in de langloopbonus bij de AH Always silk 16 of 18 stuks van 2.99 voor 2.09 Always silk 26 of 30 stuks van 4.49 voor 3.14 Oral B pro expert tandpasta van 4.57 voor 3.42 Oral B 3D white tandpasta van 3.90 voor 2.92 Ambi pur textiel fris van 4.49 voor 4.01 Ambi pur navulling van 4.99 voor 4.49 Ambi pur luchtvervrisser thai van 3.99 voor 3.59 niet echt geweldige aanbiedingen geloof ik maar misschien heeft iemand er iets aan
Geldt t alleen voor de pampers actie dat het niet meer mag of ook de overige? Mmm nog wachten op de post morgen en dan wilde ik nog n x toeslaan, maar nu durf ik niet meer...
Hier bij de etos geweest bij 2 zelfs de eerste deden ze heel moeilijk en zijden ze als excuus dat ze een apart bedrijf waren en officieel geen etos zijn ''ja sorry draag de naam niet dan'' uiteindelijk met de baas erbij toch geluk voor deze keer had het volgende. 5x olaz creme 2x pampers 6x oral b 2x dove deo Normaal +- 46 euro Betaald 14 euro nog wat (kreeg de bon niet mee) ---------------------------- 2e etos super makkelijk nog dichterbij ook wilden niet eens de mail lezen en kreeg zelfs resterende korting op mn andere producten 1x olaz creme van 12.19 8x oral b 12x enkelpak naturella 8x dubbelpak naturella 2x potje olvarit Normaal 70.38 Betaald 1.80 Nog 4 naturella bonnen over maar waren hier nu op