LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een verschil per zaak he, belachelijk gewoon. ik was vorige week bij de ah in Hellevoetsluis, daar vroeg de cassierre aan me , mevrouw u heeft toch wel het aantal juiste bonnen met de juiste artikelen, ik schrok me rot, kreeg helemaal de zenuwen. ja natuurlijk anders kan ik toch geen bon inleveren was mijn antwoord. uiteraard had ik wel andere tandpasta van oral, en maar 1 pot nescafe maar wel twee bonnen ;)

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Nou, het zijn idd de 99 centweken bij de appie, maar het is voor komende week echt 3x niks...
    Zouden ze 'ons' doorhebben? :p

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Lijkt er haast wel op. Ik wil dat Always eens effe goed in de reclame gaat (vorige keer ook al niet bleef ik met al die bonnen zitten) en ook de Ambi en de Lenor. Nou fingers crossed voor volgende week.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

welke olaz creme had je dan? en wat kost lipfinity nu met bon.?ik ga morgen ook even kijken

5. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Als ik het deel door 2 is de lipfinity per stuk 6,85 Sila

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha oww oops :) prijs stond erbij niet gezien

7. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op lipfinity zit bij Etos 30% korting op alle make-up. Dus op 17€ ongeveer 5€ en daarbovenop de lihl bon van 5€. Ik heb de 'gewone' nachtcreme alle huidtypes die 9,41 koste. Dagcreme kon je ook kopen voor 9,36 dacht ik.

8. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, de kruidvat scande de lihlbon wel maar er ging geen folderkorting /voordeelkaart korting op bij de Nestlé nr. 3 :(

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    staat de nieuwe folder van ah al ergens online?

10. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ik mag bij de Ah hier nog maar 1 bon per aankoop inleveren stonden 3 cassieres bij :( wel nog mn aankopen meegekregen gelukkig volgens mij was dat ook vorige weer ofzo bij de Ah hier op het centrum

11. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Had het verkeerd getypt de olaz creme complete van 9,41 ;)

12. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
  13. girl21

girl21 Niet meer actief

zojuist toch hier bij de c1000 ff geprobeerd met de ariel..
    personeel meende dat het wel mocht (3 personen) maar de kasse scande het niet.. hoofd erbij, en nee hoor, mocht niet, stond ook op de bon zei hij.. ik zeg ja klopt, maar ah doet het wel, dus neem ik het daar wel mee weg.. (toen zei hij niets meer en draaide zich om en liep weg ;))
    jammer, morgen maar eens etos proberen, heb 2 filialen om te testen..

hebben jullie momenteel geen problemen gehad met het inleveren van meerdere bonnen tegelijk? want lees hier dat jullie stapels naturella ophalen..alles in 1 keer zonder gezeur?

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    meeste wat ik ingewisseld heb van 1 soort bij de ah was 21 bonnen op oral b vorige ronde.. probleemloos :)

volgende week bij de ah trouwens de campina yokidrink voor 69 cent met bonnetje

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier doet de kv niet actie op actie helaas maar de etos deed het wel met de pampers! had mams op pad gestuurd aangezien ik pas aan het eind van de werkdag er langs zou kunnen, maar goed ook! waren nog maar weinig eind van de ochtend. maar goed, 2 grote pakken gescoord voor 10 euro.

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Zijn er nog mensen die bonnetjes willen overnemen voor een volle etos kaart babyzegels? Zie ruiltopic lihl welke bonnetjes..

17. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Voor diegene die naast de pampers hebben gegrepen vandaag (of morgen). Volgende week bij etos 3 pak pampers alle varianten midpakken voor € 30,- Incl gratis nijntjes boekje ter waarde van €5,-.

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    maar dan moeten ze nog wel korting op korting willen blijven geven. Hier op de vorige pagina stond geschreven dat het nu ineens niet meer mocht.

Misschien wel omdat wij met grote aantallen kwamen aanzetten met die mail? Of het hoofdkantoor werd gek van alle medewerkers die hun gebeld hebben of het nu wel mocht of niet???

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#1079 Sila24, 29 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2013
    erwijderd

20. girl21

girl21 Niet meer actief

Wow netjes hoor! Ik durf dat niet zo goed, maar misschien woon jij in een stad? Ik win in en dorpje, misschien scheelt dat ook..iedereen kent elkaar hier wel..

Maar bij de ah durf ik nog wel, maar zoals bij etos toch wat minder hihi

Volgende week dan maar bij ah proberen..en mocht ik nog een poging willen wagen bij etos, kan dat morgen ;)

Deel Deze Pagina