2 bonnen ingeleverd op de pampers? Dat wilde ik dus vandaag ook doen, hadden ze gewoon van zowel babydry als activefit geen 5+ meer, had er zo de balen van... Morgen een andere appie proberen!
etos heeft alleen babydry en baby active in aanbieding.. dus niet alle varianten.. werd ook meteen naar de hoek gedirigeerd waar de luiers lagen opgestapeld..
Jep! Het waren wel nieuwe pakken en de inhoud wordt steeds minder Had vandaag maatje 4+ met 42 luiers erin.
Ja, echt niet normaal... Zag het ook al, pffff... Zonder de lihlbonnen zou ik echt geen pampers meer kopen, t wordt gewoon echt veel te duur en om nou te zeggen dat de kwaliteit veeeeel beter wordt, mwoah...
Hier bij de AH lukte het niet om 2 bonnen in te leveren helaas, maar wel 2 pakken met 50 stuks erin in mt 4.... voor 15 euro Bij de etos zo raar.... had 2 potjes Olaz, 3 tubes oral b en een dove deo... Ze scant alles stopt alles in een tasje en ik geef de bonnetjes, ze kijkt, scant de olaz bonnetjes, geen probleem tot nu toe. Daarna de bonnetjes voor de oral B. Maar deze kunnen niet hor mevrouw, dan zou u geld toe krijgen, dat is raar, die kan ik niet aannemen. Ik nog maar proberen met het verhaal van het hoofdkantoor.... nee zegt ik kan het niet doen... Dus ik zei nou dan hoef ik ze niet, ze haalt ze van de bon af en geeft mij mijn bonnetjes terug. 3, 40 betalen. Ze geeft met het zakje met spulletjes waar dus ook nog de tandpasta in zit.... Weird! Morgen nog maar eens met de 3 bonnetjes proberen, eerst kijken of dezelfde dame niet in de winkel staat
Ik ben bang dat het een trucje is... Eerst de prijs van 10 naar 15 verhogen met meer luiers erin en daarna voor dezelfde 15 terug naar een oud aantal luiers... Maar goed zolang het mij niet veel kost blijf ik ze gebruiken, vind toch de fijnste luiers...
ik vind pampers ook het fijnste... maar wilde dat die 2 mutsen hier gewoon gingen piesen op wc.. (1 is al vanaf vorig jaar zindelijk met plassen, maar heeft hekel aan broek, incl onderbroek.. en trekt zelf luier aan..*headbang* ik heb in elk geval de pampercodes opgeschreven voor ik bonnen inleverde.. want stel je voor dat wehkamp nog iets met pampers gaat doen..
Hahahaha, limmeke, meiden.... Mijn oudste heeft alleen 's nachts nog een luier om, da's 1 pak per maand. En voor de jongste gebruik ik nu de luiers ingehamsterd bij de wehkamp 1,5 jaar geleden.
Bij mij vertelde het etosmannetje me dat ze de midpakken eruit gaan doen omdat ze nu 3 verschillende soorten pamperspakken hebben, de enkelpakken, de midpakken en de jumbopakken.. Ze willen nu het verschil groter maken, dus nog alleen maar de enkelpakken (11,49) en de jumbopakken (geloof 18 of 19 euro).. Dat was zijn uitleg, ik dacht namelijk hetzelfde als jou maar hij zei dat dat niet ging gebeuren..
Amigo, maar die enkelpakken van 11,49 heb ik al een tijdje niet meer gezien... Hier is alles 15 en meer...
Ow echt, bij ons staan ze namelijk wel gewoon in de schappen.. De actie is bedoeld om de voorraad van die 15 euro pakken op te maken en dan vervolgens alleen die van 11,49 en het jumbopak te verkopen.. Dan zullen de 11,49 pakken bij jou etos weer terug gaan komen.. Tenminste als ik mijn etosmannetje mag geloven ..
Amigo, ben benieuwd!!! Nee, hier heb ik ze nog niet gezien maar wel de kleinere pakken voor dezelfde 15.
Dames, Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken... Vanaf nu word ik een trouwe lezer van dit topic.... Gooide mijn LIHL bonnen meestal ongebruikt weg (schande!!!) maar nu zie ik hoeveel voordeel ik eruit kan halen! En dat is heeeel fijn nu mijn baan ook op de tocht staat. Vandaag bij de Etos nieuwe creme gehaald, Oral B tandpasta en 2 pakken luiers. Om mezelf te verwennen ook de Lipfinity, hoewel ik die met al die korting nog best prijzig vond...(vrek ben ik he?). Mijn man lacht zich rot door mijn enthousiasme met die bonnen, maar vindt het ook heel leuk om zoveel voordeel te krijgen. Hadden bij de Etos voor 65 euro aan waarde voor 21 euro meegekregen. Love it!!!
welke creme kopen jullie van olaz?bij mij lukte het met die dure van total effects niet eens, kassa telde er automatisch de korting er weer bij, en toen zei het kassameisje dat korting op korting nietkan
Pampers worden idd steeds duurder. Daarom ben ik zo blij met dit topic want in deze tijden zijn alle besparingen en kortingen meer dan welkom. En tis idd een heerlijk gevoel als je de winkel verlaat met een hele lading terwijl je er vrijwel niets voor hebt betaald. I love it!
Sila.. ik heb de dagcreme van Olaz meegenomen voor de gevoelige huid. Die is niet van Total effects. Kost iets van 9,34 en de Etos korting van 5 euro gaat daar nog vanaf is dus 4,34 en dan je Olaz bon inkeveren van 4 euro. Betaal je dus 0,34 voor een potje.
okebedankt voor de utleg, ik ga strax nog maar een keer proberen, deden ze bij jou niet moeilijk dan?