weten jullie toevallig of de double action gezihtscreme ook in de aanbieding is? want die kost normaal 6 euro, en nu 5 uro kortig op alle olaz creme bij etos, mijn dagcrme is op , dus zonde lilh bon
Aangezien ik nog moet wachten op de post voor nog een lihl boekje (icm 4 shirtjes voor zoonlief) ben ik heel benieuwd naar de Etos ervaringen vandaag. Heerlijk om dit topic te volgen inderdaad. M'n moeder, oma en zus ook blij gemaakt en ze vinden me helemaal gek, haha! Helaas woon ik niet in Utrecht maar ik ga me maar wel inschrijven! Met ziektewetuitkering moeten we ook een pas op de plaats doen en het helpt me trouwens ook om er weer wat meer uit te gaan.
misschien dat etos het inmiddels heeft aangepast dat het niet meer kan omdat ze gisterenmiddag besloten dat korting op korting toch een no go is. over voordeel... heb lihl in aug 2011 ontdekt.. en elke ronde ontdek ik steeds meer mogelijkheden.. en is mijn besparing inmiddels meer dan 90%.. ik hou het allemaal bij, wat ik koop, wat normale prijs is.. en wat ik uiteindelijk betaald heb.. bij mij profiteren wij maar ook mijn fam en vrienden mee.. ik laat maar 1 fam niet mee profiteren... hoewel ze het goed kunnen gebruiken.. dat begon toenTruus nog bestond en je voor 100 euro spullen kon kopen en maar 10tje hoefde te betalen.. ik wees ze erop. .. en kreeg als antwoord.. o nee, wasmiddelen kopen vinden we saai... zelfs online winkelen wat nog geen 5 min kostte qua tijd was ze te veel (maar niet weten hoe je elke maand rond moet komen).. vorige keer stonden ze in mijn kelder.. ik denk misschien als ze zien hoeveel spullen het zijn voor weinig.. dat ze het dan snappen.. maar nog steeds niet.. gemekker over geen zin om bonnetjes te zoeken etc.. dan houdt het voor mij op.. ik shop niet voor hun.. maar verder dus voor iedereen die ook net als ik eind van maand alleen een echo hoort op rekening
Sila.. Volgens mij geldt de 5 euro korting van de Etos niet op de double action varianten. Limmeke.. Wat lief dat je dat voor iedereen doet! En over die andere familie.. ik dacht eerst ook altijd: wat een gedoe met die bonnen maar nu..heb er spijt van er niet eerder zo mee bezig te zijn geweest. Je bespaart zoveel! Als ik nu zie wat een voordeel het oplevert,dan word ik er alleen maar door geprikkeld om nog meer ermee bezig te zijn hihi.
ik ben altijd al "gek"op kortingsbonnetjes geweest en kijk ook met veel plezier naar de uitzendingen van extreme couponning op tlc, maar dan baal ik ook enorm, ik wil ook net als in Amerika hele dagen kunnen knippen. ik weet 1 ding dan zou ik mijn baan opzeggen en bonnen knippen en shoppen
zou ik ook doen yvon maar dat is jammer genoeg gewoon onmogelijk hier in NL.. die amerikanen schrijven gewoon fabrikanten aan en krijgen kortingsbonnen.. als wij in NL een fabrikant aanschrijven worden we uitgelachen
ja idd worden we uitgelachen ;(, maar nu soms ook wel hoor, ik leverde van de week een aardig stapeltje bonnen in bij de ah, staat er een "mevr" achter me, je weet wel beetje kak, en die denk shit duurt dat lang,je zag ze denken, ach armoe moet der bonnetjes inleveren om boodschappen te doen, ze zag mijn subtotaal en toen zag ze hem steeds meer zakken............ waar ze eerst stond met zo'n gezicht keek ze nu nog stommer toen ik uiteindelijk 7 euro betaalde en ze zelf zag wat ik allemaal in me kar had liggen. wie lacht er nu wie uit?
Dames, Vanaf volgende week bij kruidvat de Total effects voor 10 euro bij kruidvat. Met bon er af 4 euro
Gisteren mijn schoonzusje blij kunnen maken met een goedkope Lipfinity. Ze krijgt deze bonnen niet, omdat ze is uitgeschreven toen haar kindje vorig jaar is overleden. Ze wilde toen geen babydozen e.d. meer ontvangen. Nu heeft ze een gezond kindje gekregen, maar de dozen aanvragen was voor haar te beladen. Gaaf dat ik haar hier blij mee kan maken. Bedankt allemaal voor jullie input!
gisteren ook met mijn mail op stap gegaan. kreeg dezelfde trut als toen met de zwitsal billendoek actie die ze weigerde mee te geven. had 3 olaz cremes en 4 pakken pampers, ze zei ja kan niet hoor dan krijg je olaz praktisch gratis ikke nou echt wel kijk maar heb mail, zij aan manager laten zien die zei tja staat erin geef maar mee, ik nog twee volle zegels ingeleverd. lipe dus weg met 4 pakken pampers en 3 olaz cremes voor in totaal 16,25 hihi en een super gevoel dat ik het bij haar toch onder dr neus kon wrijven hihi
wat een mailtje al niet kan doen, ik liet mijn eigen mail lezen die op mijn telefoon stond en ze zei, das bijdehand
Hier deed de etos niet moeilijk over de pamper, Olaz en Naturella bonnen maar wel over de oral b want dan zou ze 5 cent toe moeten geven en dat ging echt niet Dus ik zei nou haal dat dan van mijn pampers af en dat was dan weer geen probleem haha. Hier 2 pakken pampers, 1 olaz, 2 Naturella en 1 oral b voor 9,85 En ik kreeg ook vier babyzegels erbij!