Sandmannetje bracht alleen de SPOOR en dat terwijl ik al sinds december mijn voordeelurenabbo opgezegd heb??
Ik dacht dat de bonnen gelijk kwamen met de kinderbijslag. Ik had dus gerekend op 1 april, maar ik lees dat sommige vorig jaar ook al in maart hadden besteld? Nou ja afwachten dan maar!
Misschien gaan ze ivm bezuinigingen wel terug naar 2x per jaar? Dan zou de volgende lichting pas in mei komen...
Ik ben net pampers aan het bestellen bij wehkamp, druk ik op waardebon invullen (voor de code voorjaar 7,50 korting) Zie ik daar toch ineens lekker in het leven staan, dan vermoed ik dat ze er toch bijna aankomen!
Bij mij staat het er niet tussen hoor bij de waardebonnen... Zie alleen staan wehkamp.nl waardebon en voorjaarswaardebon...
Ik zat trouwens eens te kijken bij p&g over lekker in het leven, zie ik toch dit staan... Op zich niets nieuws. Wat maakt de aanpak van P&G zo succesvol? Lekker in het leven is uniek in Nederland door de combinatie van aantrekkelijke redactionele content en de zogenaamde call to try in de vorm van kortingsbonnen die direct bij de kassa ingeleverd kunnen worden. Deze kortingsbonnen kunnen worden ingeleverd bij het merendeel van de Nederlandse retail en de korting wordt bij de aankoop van de het product, ook als het in de aanbieding is, direct aan de kassa verrekend. De laatste uitgave van Lekker in het leven gaf ruim tweehonderd euro aan directe kassakorting op producten. Die combinatie van directe korting en een lekker leesbaar magazine maakt Lekker in het leven zo populair bij klanten. Dus, als winkels niet meewerken aan korting op korting heb je iets om op terug te vallen!!!! Zie link: P&G