LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de jumbo in de actie, alle dreft, ook vaatwas 2 plus 1 gratis. Yeeeehh ik heb nog vaatwasbonnen, morgen maar even proberen met drie bonnen inleveren voor 2 +1

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zou ik niet doen. De kassa registreert er sowieso één gratis. Als je er drie inlevert telt hij hem later er weer bij en ben je je bon kwijt. Twee bonnen is genoeg.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Pffff, ik een lijstje gemaakt met waar ik op moest letten bij de AH. Nou niets in de afprijzingsbak, Dreft hadden ze niet, maar 1 soort Olaz tonic, geen Yoki en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Van het weekend maar naar de wat grotere AH hier een paar dorpen verderop. Bah wat baal ik!

Maar ik lees over een leuke reclame bij de Jumbo, dus misschien dat ik die vanavond nog even ga proberen.:)

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zou je 6,70 voor 3 zakken betalen?
    dan was ik gelukkig bij de ah goedkoper uit..

ik hoop gewoon dat ah komende weken dreft en lenor nog in aanbieding gooit

5. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wacht ik ook op.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zat ff te tellen.. bespottelijk wat zon tab normaal per stuk kost

zak van 30.. 30 cent per tab
    zak van 21: 33 cent per tab

nu met jumbo aanbieding: 10 cent per tab
    bij ah aanbieding (jammer niet overal dus) 5 cent per tab

tel uit je winst dan.. pff
    belachelijk die "normale"prijzen dan

7. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Had een ruik gedaan op mp voor DE zegels in ruil voor een boekje.

Helaas laat de verkoper niets meer horen en nog niks binnen

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en jij wel je DE zegels opgestuurd?

9. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh dat is zuur. :(
    Heb even zitten rekenen als je bij Jumbo nu 3 flessen platinum dreft afwasmiddel neemt en je levert 2 bonnen in dan ben je voor die drie flessen 2,14 euro kwijt. Normaal kost dreft platinum 2.09.
    Uiteraard kun je ook je platinum bon bij AH inwisselen voor een normaal afwasmiddel van dreft en die krijg je dan gratis hahaha :D Maar wij vinden platinum super fijn (hadden wij zonder LIHL nooit ontdekt want anders hadden we hem nooit gekocht) dus zat al te wachten wanneer hij in de actie kwam.

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Iemand nog belang bij Nestle, billendoekjes en Olaz trouwens (of een van de zovelen Braun bonnen)? Zoek dreft vaatwasbonnen of H&S en anders DE punten. PB maar.

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja klopt had ik ook ee n keer

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo net boodschappen gedaan bij de ah.
    was eigenlijk 35 euro en ik moest 7,50 afrekenen. het meisje keek wel raar haha kreeg er ook nog 2 bonnen voor de efteling bij

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Manlief maar eens op pad gestuurd en gezegd dat hij moet proberen met die scheermesjes. Zal mij benieuwen.

14. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vanmiddag nog scheermesjes gehaald, gewoon twee pakjes van de aktie, o.99 en 1 bon ingeleverd, ik dacht als ze er wat van zeggen zeg ik gewoon ooh, het is toch van gillette dan heb ik het niet goed gelezen. maar.........gewoon gelukt hoor :)

15. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mooi heb namelijk wel mesjes nodig. Moet eigenlijk op zoek naar een nieuw scheersysteem, maar wil even de grens over wippen want in Duitsland scheelt het gewoon de helft! Die mesjes van LIHL bijv. die zijn hier 4 voor 20 euro en in Duitsland bij DM 10 euro. Ik woon toch aan de grens en het is nog geen kwartier rijden dus wel de moeite waard.

16. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb inderdaad al eerder gehoord dat het in duitsland veel scheelt met de gillette mesjes.een kennis van me koopt ze altijd in beverwijk op de zwarte markt, scheelde enorm

ik hoop dta er volgende week wel goed akties bij de ah zijn hoor, want eind april is zo in zicht en dan is het weer over met de bonnen, we moeten dan wel afkicken hoor.
    toch als je op internett kijkt zijn er best wel bonnen te vinden, nu weer een bon voor delifrance, tweede bacquette gratis. ik moet eerlijk zeggen, als we weleens de hort op zijn dan eten bijvoorbeeld daar waar ik een bonnetje van heb :).

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Hier lagen de dreft platinum tabs in de afrpijsbak voor 5 euro (34stuks) maar had me bonnen niet bij ;)

welke scheermesjes kopen jullie en met welke bon?

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel balen dat de bonnen niet bij de Blokker geldig zijn, daar hebben ze deze week leuke aanbiedingen. Hoop dat de AH ook snel komt met leuke acties nog..

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou als je manlief met LIHLbonnen op stap stuurt gaat het niet helemaal goed LOL :D

Hij had het verkeerde soort meegenomen die niet in de bonus waren (wegwerp Venus). Maar omdat ze er bij de kassa een zootje van hebben gemaakt heb ik alsnog twee zakken gratis. De twee zakken waren samen 6 euro. Ik had twee bonnen, maar uiteindelijk had ze de bonnen 4x (!) gescand. Eentje had ze gezien dus daar had ze een correctie op gemaakt, maar dus alsnog drie keer gescand, dus uiteindelijk nog de scheermesjes gratis hahaha.

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik hoop volgende week op Ambi Pur en Lenor aanbiedingen :)

Deel Deze Pagina