LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik zie trouwens op die foto dat alle adressen er nog op staan...
    t Is dat ik niet kan zien wie het zijn, maar je zou bijna bij die mensen gaan checken of ze hun boekje 'vrijwillig' hebben afgegeven... ;)

2. Lolala

Lolala Niet meer actief

Of iemand die daar werkt..

3. Lolala

Lolala Niet meer actief

schijnt zo te zijn dat de boekjes daar gewoon liggen om mee te nemen..

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Was maar waar :D;):p Deze keer 0,0 boekjes kunnen vinden :( Maar het was koud en er waren weinig containers en ik heb niet erg mijn best gedaan.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb op fb lihl gepost dat ik het zo jammer vind dat de boekjes niet komen bij de mensen die er graag gebruik van maken maar bij de mensen die er geld uit willen slaan.. ben benieuwd of er reactie op komt

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Of we moeten maar even mailen naar het sandd of piet daar werkt :p

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ga je gang LOL

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gewoon mailen dat je in oud beijerland woont, en al weken geen sandd post hebt gekregen

9. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Vreemd inderdaad hoe iemand aan zoveel gesloten boekjes komt.. En er dan ook nog zoveel aan willen verdienen ;)

Hier gister bij de nettorama nog 2 oral b tandpasta's gratis.
    Weet niet meer wat ze per stuk kosten maar als je er 2 koopt krijg je korting dan worden ze 1,97 per stuk.
    De bonnen geven 2,04 korting, dus 14 cent op de rest van men boodschappen toe gekregen.
    Ik heb de extra white gepakt, weet niet of het bij alle varianten is :)

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Behoorlijk aso van die Piet om die boekjes van een ander zo te verkopen. Je zou inderdaad geneigd zijn Lihl of Sandd een mail te sturen met zijn gegevens en of het wel klopt allemaal.....

Ben geslaagd voor scheermesjes en dreft gister. Gewoon 2 pakjes genomen en 2 bonnen ingeleverd.... Geld toe. :)

Alleen bij mijn normale filiaal was de dreft helemaal weg. En wel vaker zijn daar de Lihl dingen op. Nu ben ik in de stad geweest. Dus ik verdenk iemand van ZP ervan bij "mijn" vaste filiaal te winkelen hihi :)

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Aanbiedingen bij de Jumbo:

Lactosevrije melk nu 1,50, dus met bon 70 cent
    Pampers 2 pakken 27,- (en er lagen ook nog pakken van 10 euro, dus dan zou je zelfs 2 pakken voor een tientje hebben)
    Pampers billendoekjes 2+1 gratis (hier zijn ze 4,39 p.p. sensitive en 5,39 fresh), 2 bonnen inleveren, blijft er weinig over beetje afhankelijk van de rare correctie...
    Ambi Pur Spray 25% korting - bon, zijn dan iets van 1 euro per stuk

12. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Was n grapje hoor... :p
    t Is idd veel te koud om te grabbelen buiten! ;)

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier kan ik dus bij zowel appie (2 verschillende!), als jumbo geen enkele gratis steker halen, constant is het schap leeg, dus ik verdenk ook iemand van hier... :x:D

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Weet ik ;) maar stiekem vind ik het wel jammer dat het deze keer niet gelukt is. Volgende keer beter :D:D:D:p

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dan zitten we midden in de zomer, moet lukken...
    En anders doe je een bikini aan en ga je bij de vrijgezelle buurman langs om te vragen om zijn boekje... :p

16. sammy26

sammy26 Actief lid

14 sep 2011
    103
    25
    28
    Ik heb al een beetje terug zitten lezen maar kom er niet uit. Ik heb 1 boekje met daarin 1 bon lenor en 1 bon ariel. Als ik deze volgende week inlever bij de ah wat is dan mijn voordeel? Ik lees zulke goede aanbiedingen hier maar hebben jullie allemaal meerdere bonnen? Alvast bedankt!

17. girl21

girl21 Niet meer actief

Had een mail gestuurd naar lihl over de Marktplaats-idioot..helaas krijg je een standaard mail terug, omdat ze dan sneller kunnen antwoorden? Door bepaalde worden uit mijn mail te lezen dachten ze dat ik proef monsters wilde hebben...(natuurlijk zijn die welkom, maar daar ging het niet om:))
    Kortom, ze hadden beter niet kunnen antwoorden.. Er staat en gratis telefoon nummer die ik dan moet bellen.. misschien vanmiddag toch maar eens doen ;)

Misschien vinden zij Hey de moeite waard om dat eens uit te zoeken..valt te proberen toch.. Vind het asociaal van meneer piet..

Aanbiedingen voor volgende week lijken goed zo te lezen hier!

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Meneer piet bied ook heel wat postcodeloterij agendas aan en die worden volgens mij ook bezorgd door Sandd ...

19. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb volgens mij de vorige keer met "piet"heen en weer gemails, mits het dezelfde is. schijnt het oud [papier te verzamelen voor de plaatselijke voetbalvereniging en ze daar uit te vissen (zei hij tenminste), het zou natuurlijk kunnen zijn heel veel mensen die er niks mee doen en ze zo weg kiepen, ik kan het me niet voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben als een klein kind zo blij , net als vanochtend lag er toh weer van iemand uit ons dorpo een boekje door de brievenbus, nou dan zit ik al gelijk bonnetjes te scheuren.
    ik heb speciaal zo'n foto boekmapje met instekers en daar gaan al mijn bonnen soort bij soort in. ik heb er ondertussen aardig wat en ga echt boodschappen doen met dat boekje in me tas ,hahahaha hoe bedoel je exgtreme couponning.
    het komt doordaat ik een paar keer verkeerd aantal bonnen inleverde omdat het zo gepuzzel was, nu pak ik me produkten uit het schap, zet ze in me kar en haal gelijk de jusit aantal bonnen uit me mapje. heb nu 22 lenor bonnen volgende week ,hahaha en vanmiddag nog 5 dreft halen.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zon boekje heb ik ook :)

ik vind dat niet kunnen wat meneer piet doet.. ik lever mijn oud papier in voor het goede doel.. en niet voor meneer piet om zich te verrijken.

ff geheel off topic.. mijn zoon kan geen examen doen.. met 4 man een profielwerkstuk gemaakt, waar hij en 1 ander het meeste voor hebben gedaan.. de andere 2 een dikke voldoende voor hun inzet.. hij een 3.. met een 3 mag hij niet eens aan het examen beginnen.
    hij heeft als enige alle boeken gelezen, titelpagina, inhoudsopgaves, nawoord, samenvattingen etc.. en dit was niet goed, dat was niet goed..
    ik kook... moet volgende week op gesprek op school..
    ik vind als je met 4 man 1 werkstuk inlevert.. dat je 1 punt moet krijgen.. vind het ook de verantwoording van de anderen om te zorgen dat het werkstuk helemaal oke is.. dus als 1 iets verkeerds doet.. dat de andere 3 het corrigeren.
    ben ik kwaad.

Deel Deze Pagina