Is er iemand die de nescafe bon original heeft ingeleverd voo de 3in1?? Die is bij ah in delangloop bonus van 1,99 voor 1,79 en de bon geeft 2,50 korting...
Mijn lijstje bij de appie vanmorgen... 2x pampers easy-up á 10,99 euro p.p. 1x oral B á 3,90 euro 4x dreft afwas á 1,85 euro 4x dreft afwas platinum á 2,19 euro 4x wegwerpmes gilette á 2,49 2x scheerschuim gilette á 2,02 1x nescafé latte (oploszakjes) á 2,21 1x nescafé capp. (oploszakjes) á 2,25 4x ambi pur steker á 1,29 Totaal: 65,66 Na aftrek bonus: 53,18 Na aftrek lihl: 11,70 euro (heb dus eigenlijk alleen maar 1 pak pampers betaald...) Ingeleverd aan bonnen: 1x pampers 4x steker ambi 2x nescafé á 2,- 6x gilette á 2,02 1x oral b 8x dreft (9x gescand) Er waren maar 4 bonusdreftflessen meer, dus had er ook 4 platinum bijgenomen...
Dreft bij jumbo ging weer raar. Kosten daar 2,09. 1 fles gratis dus drie flessen voor 4,18. Twee bonnen ingeleverd en ging idd 2,04 vanaf. Op het eind telde hij weer 60 cent erbij? Uiteindelijk dus 2,74 voor drie flessen betaald maar snap er geen bal van!
Ik doe vrijwilligerswerk voor een vereniging en hebben we wat papier-/kartoncontainers staan. Omdat de mensen gewoon holle dozen daarin dumpen, wat veel lucht is en ruimte inneemt maak ik die plat enz. Hierin kom ik ze tegen. Ik kan ze ook zelf benutten maar op deze manier verdien ik nog iets voor het werk. Hoeveel boekjes maakt mij niets uit die u zou willen maar een gedegen prijs en heb adv. aangevuld. Krijg zoveel mails te beantwoorden en heeft geen zin want haakt men af. Dit kreeg ik van meneer piet van marktplaats
Volgende week bij ah ambi pur stekker voor 0,99 met bon geld toe ,, ,, sky fresh air navulling 4,49 ,, ,, flush starter 0,99 met bon geld toe Gevonden in de appie app
Vaag he, ik weet dat het iets te maken heeft met de percentages die eraf gaan van de 2+1 actie en de percentages die op de bon staan ipv het bedrag, maar hoe het precies zit???
Whahahahaha... Wel netjes van hem dat hij het helemaal uitlegt! (al vraag ik me nog steeds af of het wel waar is, maar goed, dat is een ander verhaal...)
meneer hoeft niets te verdienen voor vrijwilligerswerk... dat is nog al een riant loon zeg dat die zich zelf toebedeeld.. 17 boekjes a 5 euro..zijn dagen dat ik minder verdien voor 2 min wat het hem kost om adv online te zetten.
Hier net bij de jumbosucces en geen succes. Pamperdoekjes werden gewoon gescand (2+1 gratis) en bonnen gingen er keurig af. Helaas "maar" 2 bonnen laten scannen, was vergeten dat ik er nog 1 had. Head & Shoulders voor 3,99 dus gratis. Yoki drink (1+1 gratis) voor 0,89 ct, 2 bonnen op ingeleverd, dus voor 29 ct. Mislukt Dreft vaatwastabs pakte de bonnen niet, dus deze heb ik terug gebracht bij de Klantenservice. Waar ze me vertelden dat er "natuurlijk" geen korting op akties wordt gegeven. Ik heb mijn mond maar even gehouden over de Pamperdoekjes en de Yoki. Maar gewoon netjes mijn geld terug gekregen. Ook nog even gewezen op een niet-kloppende schapprijs van de H&S, dus kreeg nog 4 euro toe (wederom niet goed op de bon gekeken, dan had ze gezien dat ik hem al gratis had...) Dus....mijn dag is weer goed! En ik verheug me op volgende week!! Ik heb wasmiddel nodig en wasverzachter...
En nu ook in de langloop bonus always silk collection ultra normal 18stuks van 2,99 voor 2,09 weet alleen niet of ze daar de bon op accepteren..
Always kan je gewoon de bon op inleveren. de hs shampoo is bij mijn jumbo ver over de 4 euro en zag ook geen kaartje 2 plus 1 gratis voor de bonnen van oploskoffie neem ik gewoon de klein verpakking en verdien er geld mee roodmelange kost 2.17 en de bon geeft 2.50, goud bon 3.00 potje kost 2.19 ook ik heb pampers up gekocht a 1099 en een bon ingeleverd, 0.99 cent voor een pak, nou dat kon ik nog net betalen ik had 50 euro lihl korting en 26 euro bonuskorting het wordt afkicken eind van de maand
Ik had vorige week 50 cent betaald voor 2 pakken pampers ... De bonus ging er niet af dus ik ging naar de klantenservice en kreeg gewoon een tientje terug en had 2 bonnen ingeleverd omdat die aan elkaar hingen en ze nogal al haast hadden daar geloof ik ... ik zag pas toen ik thuis kwam dat ik eigenlijk van het niet pakken van de bonus gewoon 5 euro hadden moeten terug krijgen maar ze hebben 10 euro gegeven op het moment zelf nooit bij stil gestaan dat ze een fout hebben gemaakt !
Laat dat mannetje toch lekker. Net of wij ons zo keurig aan de regels houden met de bonnen Als niemand die boekjes bij hem koopt is de lol er zo af. vraagje wat is de beste deal als ik van zowel lenor als ariel 4 bonnen heb?
Oja, ik had gisteren bij Jumbo de sensitive billendoekjes om met bon te kopen, maar op het schap stond 4,99 en hij scande 4,39, dus kreeg ik ze gratis. Vandaag nog een pakje gehaald met bon, dus heb nu zes pakjes voor 2,39, hihihi
DeeDeeBowtie: Ik heb van elk 2 bonnen, dus ik denk voor mij 3 lenor en 3 ariel. Maar of dan voor jou het dubbele het gunstigste uitpakt? Volgens mij kan Limmeke dit het beste even uitpluizen
Moest trouwens wel lachen hoor in de appie, had een jong, nerveus uitziende jongen uitgekozen, en die kreeg het toch benauwd... Hij was al niet de snelste, maar met die bonnen gingen zijn handen helemaal trillen, plus dat hij er ook nog 1 dubbel scande... Staat er achter me ook nog een oudere vrouw, zo'n echte utrechtse, die even in plat utregs brulde: Zoooooooooooooooo, jij kijk ook vaak naar die programaatjes zeker, van die koepons??? Hihi... @deedee, ik zou dan 2 bonnen per 3 inleveren (totaal is dan 2,38 euro voor 3), dan heb je denk ik het meeste voordeel, want je komt dan uit op 6 flessen wasmiddel, en anders 3 (totaal is dan -3,39) en 1 bon over, al kost je dat minder geld... Beetje afhankelijk van hoe groot je voorraad is zou ik het een of het ander doen...