Ja, alleen niet alle ah's accepteren lihlbonnen als er acties zijn, dus dat moet je even uitproberen...
zo dat is ff balen net, de ah waar ik altijd kom met mijn bonnen,ineens kon ik de dreft niet meer krijgen, de bijdehandte kassadame zei dat deze in de bonus was en de platium op de bon, ze ging dus al mijn bonnen nakijken
Jammer want had nog zeven dreft bonnen, toch maar naar de andere ah rijden andere keer, moet voor alle ah rijden dus maakt niet uit naar ander dorp allebei even ver....maar is jammer want ze ook, nou vd week kon het ook hoor, nou zei ze dan heb je mazzel want dan heeft ze het niet gezien. Grrrr
Even alle aanbiedingen van de appie voor volgende week op een rijtje: Ariël 2+1 gratis Lenor 2+1 gratis Ambi Pur Flush Starter 0,99 euro (na lihlbon 2 cent toe) Ambi Pur sky fresh navul 4,49 euro (na lihlbon 1,97 euro) Ambi Pur textielverfrisser 4,04 euro (na lihlbon 1,79 euro) Ambi Pur houder 0,99 euro (na lihlbon 30 cent toe) Always silk (enkel) 2,09 euro (bij 1 bon per pak 42 cent toe) Lactose vrije melk campina 0,98 euro (na lihlbon 18 cent) Nescafé original 3 in 1: 1,79 euro (na lihlbon van 2,02 krijg je 23 cent toe) Aquarius: 0,99 euro (na lihlbon 49 cent) Antikal Schoonmaakazijn 0,99 euro (na lihlbon 1,04 euro toe) Dit was wat ik zo snel heb gezien... Lijstje aanvullen mag!!!
de meest gevreesde reactie van ons allemaal denk ik balen hoor! hopen dat het bij de andere goed gaat.. ik waag het er morgen nog even weer op, en dan volgende week ga ik een superslag slaan haha, dan is er best veel in de (langloop)bonus, en aangezien het einde van de maand altijd zoo snel komt, ga ik mijn best maar doen dan heb ik nog enkele ongebruikte zegels die ik bewaar voor een anbieding, en mocht die niet meer komen, dan kan ik ze alsnog zo inleveren, maar dan meerdere bonnen per product.. heb vanmiddag mijn hele lijst gemaakt, met hoeveel ik wil, hoeveel bonnen, en het totaal bedrag wat er over blijft.. (handig die app van appie..weet je meteen de prijzen, hoef je in de winkel niet meer te zoeken/zweten
Ik eerst ook niet, maar na alle motiverende verhalen hier toch geprobeerd..en geloof me,1 keer gedaan is nooit meer te stoppen Gewoon beginnen met één of twee bonnen, zoals het ook op de bon staat, maar dan wel bovenop een actie..dan heb je weinig te verliezen... Succes!
Even alle aanbiedingen van de appie voor volgende week op een rijtje: Ariël 2+1 gratis Lenor 2+1 gratis Ambi Pur Flush Starter 0,99 euro (na lihlbon 2 cent toe) Ambi Pur sky fresh navul 4,49 euro (na lihlbon 1,97 euro) Ambi Pur textielverfrisser 4,04 euro (na lihlbon 1,79 euro) Ambi Pur houder 0,99 euro (na lihlbon 30 cent toe) Always silk (enkel) 2,09 euro (bij 1 bon per pak 42 cent toe) Lactose vrije melk campina 0,98 euro (na lihlbon 18 cent) Nescafé original 3 in 1: 1,79 euro (na lihlbon van 2,02 krijg je 23 cent toe) Aquarius: 0,99 euro (na lihlbon 49 cent) Antikal Schoonmaakazijn 0,99 euro (na lihlbon 1,04 euro toe) ambi pur spray air effects thai 3,59 (na lihl bon 1,55)
Vanmiddag bon nescafe ingeleverd van 2,50 op de nescafe 3in1 bonusprijs 1,79. geen probleem. Had uiteraard nog wel andere boodschappen.
Ik berg de boodschappen dus zo snel mogelijk op in de kinderwagen/tas zodat ze niet kunnen gaan loeren of ik wel precies heb waar de bon voor is (in het geval van de Dreft bijvoorbeeld). Daarnaast een heel erg blond gezicht trekken als het eens niet lukt. Ga morgen ook eens even kijken of hier de billendoekjes goed op het schap stonden. Volgens mij niet, maar weet het niet meer zeker. Krijg je dan 1 stuks gratis of alle drie? (vroeg de hebbert)
Idd, lihl dingen eerst op de band dan de rest, bonus kaart geven, zeggen dat d'r haar leuk zit oid en dan de bonnen hihihi
Bij jumbo is de regel als het product verkeerd geprijsd staat op schap dan krijg je het product gratis mee dus is het een verpakking van drie krijg je die verpakking mee
Bij mijn AH lukte het niet deze week, Dus ik ga het straks bij de AH van mijn schoonvader proberen. Die zaterdaghulpen kijken niet zo nauw met bonnen, zoals vorige week
dank u komende week ga ik dus halen 14 lenor, 8 ambi pur flush, 8 gratis stekkers, 1 ariel.. of ik de antikal aandurf weet ik niet