Ik heb de oude bonnen die over waren niet meer, maar daar staat toch niet op dat ze niet ingeleverd mogen worden bij acties? Volgens mij staan alleen advies(winkel)prijzen en kortingen vermeld, net als de deelnemende winkels, of niet? Maar goed, hier tnt nooit problemen gehad met korting op korting, en als dat in de toekomst wel zo is ga ik het toch eens goed uitzoeken, want dit is een uitspraak van p&g zelf...
Niet in combinatie met andere acties stond er volgens mij op. (Een ondernemer mag zelf bepalen of ze wel of niet korting op korting doen volgens mij)
Bij mij nog niet... Maar blijkbaar gebeurt er wel iets in het systeem, dus zullen ze volgende week wel komen! Appie was idd afgelopen week wel qua wasmiddel eea in de aanbieding, deze week folder nog niet gezien...
Krijg nu bij wehkamp/lihl geen foutmelding meer, maar een leeg scherm en in de leader staat dagcréme en dan /blokken/blokken... Dus ze komen er vast heel snel aan!!!!
Toch knap: al 13 pagina's 'geneuzel' over bonnen die er nog niet eens zijn. Hahaha Ik hoop ook dat ze snel weer komen hoor!
Wehkamp is op dit moment de site aan het aanpassen mbt de lihl bonnen Lekker in het Leven - wehkamp.nl
oooh dan denk ik dat ze er morgen heus wel zijn ,d at word shoppen/puzzelen hoe het voordeligst is en dan is de kunst om neit gelijk al je bonnen op te maken want wie weet komt er de week erna net het juiste artikel ind e bonus
Ben benieuwd of dit een voorbode is van een uitgekleed bonnenboekje, want ik zie geen wasmiddel / wasverzachter / haarproducten staan...
dat was vorig jaar maart ook.. geen wasmiddelen en shampoos kreeg toen als antwoord van LIHL dat de winkeliers ervoor hadden gekozen die artikelen niet aan te bieden..
zou alleen dagcreme, maandverband, head en shoulders en wat tandpasta zijn dan buiten pampers om? hmmmm.. dan zit in het boekje verder alleen wat afwasmiddel dan..
ben bang dat het dat alleen de gewone boodschapjes zijn zoals mix voor braadstomen en dergelijke. dames we zullen meoten afwachten, zucht