LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Hier ook net terug van de Ah en ambi pur flush en always bonnen gewoon in kunnen leveren. Raar joh.

Bas van der heijden pakt hier geen bonnen helaas

2. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Hier ging het om 09.30 ook nog gewoon. Had best veel bonnetjes, maar geen probleem!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is die keer geweest met die oral b bonnen waarop iedereen tandenborstels kocht.. die je niet eens bij de ah kon inleveren :) en juist die bonnen werden gecontroleerd.. terwijl ze moeilijk deden over de olaz creme die je gewoon daarmee kon halen

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij de AH in echt mocht het vorige keer ook niet meer.. terwijl het keer daarvoor gewoon kon

ik ga straks ff kijken hier bij de ah

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wow ik krijg hier ietsie stress van want was ook wel van plan flink wat bonnen in te leveren. Hopelijk doen ze bij ons niet moeilijk, maar wij kunnen pas vanavond gaan.

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Ik denk dat steeds meer ah's het gaan weigeren hier bij 3 geprobeerd maar nog niet gelukt ;) :(. Maar de kassa pakte hem dan ook gewoon echt niet dus blijkbaar kunnen ze dat zelf wel aanpassen. Jumbo hier scande de kassa ook geen actie op actie, lang leve mijn etos die pakte altijd alles aan :cool:

7. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou dan blijf ik het hier maar even volgen vandaag anders gaat het over, dan is de lol er wel vanaf :(

8. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    net terug van de ah en om 12 uur accepteerde het hier de bonnen nog hoor gelukkig. gehaald, 3 lenor, 4 flush totiletdingen, 3 always silk pakjes betaald 0,19 :)

9. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het nog gelukt vandaag, ik ben net terug. Er had een ploeg van Extreme Couponing mee kunnen gaan. Man, wat was mijn kar vol. En wat een pret heb ik gehad :D

Gekocht:
    10 x Ambi Pur Flush
    6 x Ambi Pur houder
    4 x Ambi Pur spray
    2 x 2+1 pamper billendoekjes
    4 x Always silk
    9 x Nescafé
    5 x Antikal azijn
    3 x Ariël vlekkenverwijderaar

Voor bovenstaande heb ik even zoveel bonnen ingeleverd als dat ik producten had gehad. Behalve voor de pamperdoekjes totaal 4 bonnen. Verder heb ik ook nog veel bonusproducten gekocht en normale boodschappen. Geweldig om te zien hoe de mensen in de rij achter me reageerden. Met een hartslag van tweehonderd pakte ik alle artikelen in de tassen in en ik zag die mensen kijken... Wat moet die in hemelsnaam met zoveel schoonmaakspul. Tot ik met de stapel bonnetjes kwam. Dik een centimeter. Ik had bijna alles al ingepakt en ik was zo bang dat de bonnen geweigerd zouden worden. Maar het kassameisje vond het geen probleem. Ze moest wel lachen toen ze de hoeveelheid zag. Terwijl ze alles aansloeg op de kassa, zat ze nog verwonderd met mij te babbelen :) En de mensen achter mij hebben zich voorgenomen voortaan ook bonnen te sparen :p

Begin saldo: 176 euro
    Na aftrek bonus: 128 euro
    Na aftrek van 48 bonnen: 14 euro

(Voor de Extreme Couponers, dat is geloof ik 92% besparen!)

*doet een rondedansje* :) :D

Pfoe, wat ben ik hier blij mee. We hadden nog maar iets van dertig euro voor de rest van de maand voor de boodschappen. En dit maakt al veel goed. Ik hoop zó dat AH ze blijft accepteren. Trouwens, hier scannen ze de bonnen niet, maar voeren ze de korting handmatig in.

10. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oneee, ik hoop dat het hier nog gaat lukken vanavond....

11. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    sweetheart welke nescafe heb je gehaald?
    en welke ambu pur spray? wat was je daar voor kwijt?

12. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Een dame bij Dirk in de Rij had de wasblokjes aanbieding van Dreft.
    6 zakken, 6 bonnen en hij deed het gewoon

13. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

overigens AH ga ik in delen doen, elke dag een beetje ;)

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Misschien moet ik dat ook maar doen. Misschien is het toch filiaal afhankelijk? Bij onze AH scannen ze de bonnen. Ze voeren ze iig niet handmatig in.

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeff doen sommige Ah's ineens moeilijk? Zo niet leuk! Ik stuur me man deze week wel eerst op pad om een bon te proberen dan volgt de rest,mits de kassa de bonnen pakt,de rest een andere dag..

16. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van Nescafé de doosjes met acht zakjes oploskoffie, macchiato, hazelnoot etc. Van Ambi pur spray de roze die nu in de bonus is, ik weet zo niet wat die kost. 4,60 ongeveer?

17. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik baal als een stekker zeg, ik alles terug moeten zettten bij "mijn"appie. nou ik denk dat ik toch vanmiddag een andere ga proberen, want heb wel wat ""nodig". belachelijk situatie.

18. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik weet niet of je het belachelijk kunt noemen. Ze houden zich gewoon aan de voorwaarden die op de bonnen vermeld staat. Ik denk dat je blij moet zijn als je het ergens wel voor elkaar krijgt en niet meteen kwaad worden als het dus niet kan. Dat is het risico als je dingen gaat doen die niet tot de voorwaarden behoren, daar kun je de AH niet voor op z'n kop gaan geven toch? Het is jammer als het niet lukt en erg fijn als het ergens wel kan.

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    blije yvon, kan me voorstellen dat je erg baalt.
    Hier lukt ehet ook gewoon vanmorgen. Maar ik doe het op zeer kleine schaal en altijd met wat andere boodschappen erbij.

Hier scannen ze de bonnen trouwens ook.

20. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben niet boos, maar vind het wel belachelijk dat ah verschillende werkwijzes hanteerd!

Deel Deze Pagina