heb maar liefst drie bonnen met pampers erin zitten, 2 x 10 euro en 1 keer 5 euro korting op simply dry. verder erg veel van braun (helaas) wel asriel en lenor
@Blije Yvon (nu snap ik je username ) zou je even willen delen wat er allemaal in zit, ook qua voedingsmiddelen? Ik willum ook, zal morgen pas zijn denk ik...
3 maal pamper ariel 5.01 korting lenor 175 antikal 2.03 swiffer 1.25 pamper doekjes 2.01 goede start 3.00 nestle yogolino 1.00 dreft premium 3.35 dreft afwas 1.00 ambi pur navul 2.52 ambi pur luchtverfrisser 2.04 ambupur elc starter 1.29 campina lactose melk 0.80 yogidrink 0.30 always 2,51 amipur textielverfrisser 2.25 oral b tandpasta 2.05 gillette proglide 2.02 aqarius 0.50 nescafe 3 soorten 10 bonnen braun gillette venus en olaz scheersysteem 5.03 max factor lipstick 5.02 olaz total effect 6.00 olaz creme naar keuze 4.00 head en schoulders 3.99
Ok, toch wel weer wat andere dingen... Al komt die antikal echt mn neus uit, hij staat er weer op, whahahaha...
blije yvonne! bofferd jij hebt m al! lekker hoor. lijstje is wel aan de matige kant vindt je ook niet? 10 braunn bonnen...... beetje overdreven. hoeveel scheerapparaten heeft een mens nodig........
ja belachelijk die bonnen van braun, maar vraag me wel af wat mensen hebben ipv pamperbonnen, want er schijnen altijd twee versies te zijn, dus ben benieuwd
Zou iemand die het boekje al heeft misschien de letter/cijfer combinaties (3 tekens zijn het geloof ik) hier neer willen zetten, zodat je met je eigen code toch kunt winkelen bij wehkamp stond in het vorige topic van LIHL november ook. Alvast bedankt
he blije yvonne, zit hier uit t raam te kijken te wachten op de post...... bedenk ik me dat deze toch alleen op dinsdags en vrijdags worden bezorgd. Ik ontvang m altijd op vrijdag baal baal baal
Ze bedoelt de eerste 3 (2 letters + 1 cijfer of 3 letters geloof ik), die voor de rest van de code staat... Als je die hebt kan je rommelen met oude codes om toch bij wehkamp te bestellen zonder dat je bonnen hebt gekregen... Zou daar dus even mee wachten, anders krijg je weer dat gedoe dat mensen niet kunnen bestellen omdat codes al gebruikt zijn!
Joh, 1 voor jezelf, 1 voor je man, 1 voor je kind, 1 voor je kleinkind, 1 voor je achterklein... 1 voor je achterachterklein... Je kan ze maar verzamelen he in de sale!