ben benieuwd naar alle resultaten vandaag. mijn lijstje is nog Always silk uit de langloopbonus voor 2.09
Ik hoop vanavond te kunnen..heb iets van 50 bonnen inmiddels.. Maar ben nu ziek, dus vrees dat het niet lukt.. Wil het liefst alles in 1 keer doen, maar weet niet wat wijsheid is...
Vanmorgen bij de AH geweest, had moeten betalen 56,59 maar heb13,66 betaald 1x pampers simplydry 3x ariel 3x lenor 2x ambi pur flush 3x always en bounty minis en popcorn zoet Jammer dat ik de nescafe niet kon vinden de goedkopere versie...
Bij de TP wilde ik de head en shoulders bon inleveren, icm de 1+1 actie. Dit mocht niet, maar het is vervolgens wel verrekend. Dus niet een product extra, maar we 5,07 korting .
Ja maar omdat sommige ahs nu ineens weigeren..wil geen kar met ongeveer 70 dingen weer terug brengen naar het schap
als mijn ah ineens zegt van nee.. kan niet.. dan ben ik echt niet diegene die de boel terug zet in het rek hoor dat mogen ze dan lekker zelf doen.. mochten ze bij emte van de week ook doen..
Bij de Jumbo vaatwastabletten gescoord. Was 2 + 1 en ik heb netjes de Dreft Platinum versie meegenomen. De kassière was een bekende van mijn ouders, dus ik zou me niet happy voelen als ik door de mand zou vallen. Helaas is de H&S hier 4,49... Bij de AH was het leuker: Moest betalen: 52,54 na aftrek bonus: 36,99 na aftrek LIHL: 13,41 Ik heb verder hier gewoon mijn boodschappen gehaald; dat gun ik ze dan ook wel Het was nog wel even spannend, want de mensen achter de kassa zitten er al jaren. Maar de kassière scande vrolijk al mijn bonnetjes, deinsde even verbaasd achteruit toen ze het eind bedrag zag en zei dat dit leuk boodschappen doen was. Klopt helemaal! Met een volle tas, volle portemonnee en een spekkie voor mijn zoontje verliet ik de winkel. I love AH!
Weet iemand of je bij ah de actie van de Ariël en lenor echt 3 producten moet kopen om bonuskorting te krijgen of kan je er ook 4 of 5 kopen met bonuskorting?
Jaaa, gelukt 3x Ariel 3xLenor 2x Antikal spuitflacon 2x dreft citroen 1x Olaz fluid totaal 42,42 met bonus en bonnen 9,25 En ik kreeg nog 2 bonnen voor de efteling ook. Heb je weer nieuwe bonnen zei de cassiere. Waarop ik zei: 'Ik hou van bonnen.''Jaaa, dat heb ik in de gaten, lachte ze.' Hier geen enkel probleem dus
De dreft die in de bonus is is anders dan die in het boekje staat dacht ik kun je die bon dan wel gewoon inleveren?