Ze zeiden dat ze geen bonnen meer aan mogen nemen omdat er artikelen dan gratis zijn. Maar ze mogen helemaal geen lihl bonnen meer aannemen.
Weet je toevallig of het een franchise AH is of een 'normale'? Ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen hoor, zal het de volgende keer nog lukken of gaan ze 1 beleid voeren? Hier met het hele gezin ziek, dikke vette griep, dus mn geplande tripjes naar de appie komen op de tocht te staan, grrr...
Gelukkig ze accepteren de bonnen hier nog gewoon Heb helaas de dreft niet meer in de aanbieding gezien en ook de always in de langloopbonus niet. Zag heel de always silk niet staan namelijk. Van de week maar even bij een andere AH kijken. Zijn allebei franchise ah,s, maar wel allebei van een ander. Haha je had het gezicht van de vrouw achter me moeten zien toen ik met mijn bonnetjes aan kwam en het eindbedrag zoveel naar beneden ging * lol*
Bij de Jumbo hier pakte de kassa de bonnen niet bij de Dreft vaatwas, dus die heb ik laten staan. Morgen nog maar eens kijken of ik nog een H&S (of 2) kan scoren middels de 7 zekerheden. Heb de vorige keer gemeld dat ze ze eens allemaal moesten checken (eerlijk he?) omdat er iig al 2 verkeerd waren. Ook even een dubbelcheck doen op de Pamperdoekjes, want ik heb het vermoeden dat die ook verkeerd staan. Heb wel het idee dat verder nooit iemand zich op het "produkt gratis" beroept, want de cassiere wist niet eens dat dat de regel was... Bij de Appie heb je nu gratis bezorging trouwens bij een doos Robijn tabs bij bezorging op zaterdag 13 april. Nu laat ik sowieso de bestelling altijd op zaterdagochtend bezorgen, dus dat kwam mooi uit! + de volgende gratis dingen bij mijn bestelling: Alpro Amandel original fresh lactosevri Ambi Pur Elektrische luchtverfrisser Sourcy Holy soda appel/ framboos 0,5 lt Morgen nog wat ARiel scoren en nog wat toiletblokken. Ga ook eens kijken naar de Olaz. Welke hebben jullie daarvoor gepakt?
net ff zitten tellen.. besparing deze ronde is stuk minder dan vorige ronde.. vorige keer had ik veel meer gratis en geld toe op producten.. heb het niet aangedurfd om nu bv die antikal etc te pakken waar je geld op toe krijgt.. misschien dat morgen de juiste aan de kassa zit.. zit nu op een besparing van 70% terwijl dat vorige keer boven de 90% zat.. maar toen dreft gratis, dash gratis, platinums gratis/geld toe, ambi pur gratis, lenor gratis, olaz gratis, ariel gratis, antikal gratis, wella gratis , tandpasta en borstels gratis/geld toe nu heb ik voor heel veel dingen toch steeds iets betaald. de 1+1 aanbiedingen, die leveren meer op dan de 2+1 met bonnen, maar nu de bonnen zoveel later gekomen zijn durf ik het elke keer toch niet aan om te wachten.. en stiekem baal ik er best wel van..
Ik heb de antikal van 0.99 genomen hoor, en gewoon de bon Ingeleverd, is gewoon nieuw soort maar zelfde merk. Ik dacht als ze zeggen dat is de verkeerde zeg ik gewoon oooh laat dan maar doe ik volgende keer wel ff die andere. Maar er staan gewoon al lekker 15 flessen hier, dus 15 euro "over" die dan lekker van me andere boodschapjes af zijn, groente/vlees . Ik ga vanmiddag de res van de spullen van de aanbieding nog even halen, heb nog wat antikal bonnen en wil nog wat Netscape kleine potjes nemen
Ik ga straks ook nog een keer voor de antikal van 0,99 euro, nescafe, always en ambi pur. Heerlijk shoppen zo, toch? Gelukkig doet deze Albert Heijn nergens moeilijk over. De cassières zijn vriendelijk en blij voor me dat ik zoveel korting krijg. Hopelijk gaat dat niet veranderen. Het is trouwens geen franchise filiaal.
ik wil vanavond nog keer gaan als lenorbonnen binnen zijn.. dan wil ik lenor.. cappuccino , misschien nog dreft vaatwas/handwas, pampers, en eventueel antikal.. (maar totaal afhankelijk van wie aan kassa zit hier)
Heeft iemand die antikal al geprobeerd ?? azijn stinkt namelijk normaal ben benieuwd of die antikal dat ook doet hihi
Pfoe, de gewone wel *houdt neus dicht*. Wat een stank komt daar vanaf... Ik ga zo de nieuwe van Antikal eens proberen.
he dames heb gisteren de wegwerpmesjes van gillete simply venus 2 (blauw verpakking) gehaald, 4 stuks voor 3,04 en mn bon van 5,03 (gillete venus) ingevleverd en kreeg gewoon 2,- toe op mn boodschappen.
Heeft iemand de 1e 3 letter van pampers simply dry en baby dry. Wil op Wehkamp gaan bestellen alleen heb me bonnetje al ingeleverd..