*wacht op de postbode* als mijn bonnen binnen zijn, probeer ik vanavond even een slag te slaan bij ah.. durf toch niet alles in 1 keer denk ik, dat zou heeeel veel zijn haha.. maar misschien ook wel.. misschien doe ik eerst ff iets van ambi pur, 2 of 3 bonnen, en als dat gelukt is, meteen nog een rondje met 'alles' wat ik wil.. ik wil zoo graaag... maar heb de ballen er niet voor *ook alle moed dan maar verzamelen* heb inmiddels erg veel bruikbare bonnen ontvangen, dus zou wel zonde zijn he...
Wat kan een mens spanning hebben hè om een paar bonnetje , ik ken dat gevoel wel. Maar het gevoel als je naar buiten gaat met hee veel bruikbare boodschappen, dat gevoel.......is zo fijn . Wetend dat het producten zijn die niet zo datum gevoelig zijn en je best op voorraad kan hebben, heerlijk. Zo heb ik al een jaar lang tussentijds geen zeeppoeder hoeven kopen voor de volle prijs,luiers.....nog nooit zonder aktie gekocht, alle beetjes helpen toch? Succes vanavond bij ah, laat ons ff mee genieten van je resultaat
Gewoon gaan! Het ergste wat je kan gebeuren is dat je de boodschappen moet laten staan en dat je het voor niets bij elkaar gezocht hebt. Maar wel een goed idee van je om eerst een paar bonnetjes te proberen. En zoals blije yvon ook zegt, het is een geweldig gevoel om met veel nuttige boodschappen voor bijna geen geld naar huis te gaan. Jiehaaaaa!
inderdaad, dat gevoel als het gelukt is... haha zal ff een lijstje maken van wat ik 'wil' halen.. show het hier zo ff
de bedoeling is: ap stekker 8x ap thai spray 5x ap textiel spray 2x ap electr. vulling sky 6x ap flush starter 10 x ariel paarse tabs 6x lenor 6x always silk 6x aquarius 3x betalen: 1,76 ardig veel voor weinig, dus doe meteen ff ander boodschappen erbij, zodat ik wel boven de tien euro moet betalen.. (valt nog op, maar dan is het toch een beetje een bedrag ) nou kijken of ik mijn ballen / haar op mijn kiezen kan vinden, en of ik het nog durf..
hoe ga je dat doen dan? op die textielspray en thai spray moet je toch nog bij betalen dan? en aquarius ook? krijg je op de rest zoveel terug dan? *mega koppijn* dus ff niet zo goed in rekenen
a oke.. dus je levert bonnen in voor artikelen die je niet hebt maar waar je gewoon boodschappen voor doet? want ik zie niet op welke artikelen je echt geld toe krijgt behalve op de stekkers en 2 cent op de flush?
hmmm begin nu te twijfelen.. voor ik definitief ga, toch maar ff opnieuw berekenen.. ik schrap dit briefje geloof ik maar ff.. (vrees nu toch echt dat ik iets over het hoofd zie...) *werkt niet met kinderen op en naast je geloof ik* als ik de kassabon heb, kan ik het definitief laten weten.. houd het eerst daar maar ff op..
ariel 6 x = 4 x betalen = 4 x 6,20 = 24.80 (2+1 actie) 6 flessen doe ik 6 bonnen = 6 x 5,01 = 30.06 houd ik 5,80 over..
zat ff met je mee te tellen ap stekker 8x 0.99 cent, bon 1,29 x 8 = 2,40 retour ap thai spray 5x 3,59 bon 2,05 x 5 = 7,70 ap textiel spray 2x 4,04 bon 2,25 x 2 = 3,58 ap electr. vulling sky 6x 4,49 - bon 2,52 x 6 = 11,82 ap flush starter 10 x 0,99 bon 1,02 x10 = 0,30 cent retour ariel paarse tabs 6x lenor 6x 57,20 x 66,6% zoue op ongeveer 0 uitkomen met ariel always silk 6x 2,09 bon 2,59? = 3 euro retour aquarius 3x 99 cent, bon 50 cent = 1,49 betalen ik kom op een bijbetaling uit van ongeveer 18 euro of zo? want doe ik verkeerd? (heb nog aantal bonnen van hierboven dus wil weten of ik daar nog voordeel uit kan halen
Ik ben ook ff ah geweest Hier mijn lijstje 15 antikal 0,99 6 always 4 kleine Netscafe potjes Pond gehakt Pond kipfilet Gehaktkruiden Glorix Zuurkool Water en fruit Gehakt kruiden Gek worst Brood Rookworst Frikadellen 2 fles limo Roomboter 80,33 Bonuskorting 23,00 Na aftrek bonnen betaald 1,53
geloof dat jou berekening klopt, en dat ik de komma misschien verkeerd heb? dat lijkt me inderdaad beter als ik het zo zie.. mocht ik mijn kassabon hebben, show ik het helemaal!