Ik heb de Netscafe rood originaliteit ingeleverd, klein verpakking en kost 2.17 , dus blijft " over" 0,33 . Soms moet je je een beetje "dom" houden, als ze er wat van zeggen dan zeg ik oooh dan heeft deze een andere inhoud , laat dan maar dan doe ik het een andere keer wel. Per potje 1 bon, is eigenlijk per 2 1 bon maar het spul is eigenlijk niet weg te drinken,hahahaha maa leverde wel 0,35 op
volgens mij was mijn lijst hier niet compleet, heb ook nog nescafe en antikal op mijn lijstje staan... misschien zit daar het prijsverschil in.. was 6x antikal en 7 x nescafe zo uit mijn hoofd.. dan kom ik geloof ik aardig in de buurt van jouw berekning limmeke.. welke bonnen wil jij dan nog inleveren limmeke, dan kan ik misschien voor je mee kijken? (en de rest hier )
Amarens, je hebt pb over de billendoekjes! Iemand anders nog bonnen over van de pampers billendoekjes? Heb nog wel wat te ruil, maar niet veel meer... Evt. verzendkosten vergoed ik!
Thanx Jollietje!!! Ik zie idd mooie bonnen voorbij komen... Hoop dat ik een beetje snel opknap want wil ook nog even mn slag slaan deze week...
wordt toch zo blij van dat shoppen zo hihi zo ook 2 venus mesjes halen en nescafe potten in de hoop 7,21 op mn gewone boodschappen toe te krijgen
ben vanmiddag bij de appie geweest en ik mocht de bonnen wel inleveren gewoon hoor, dus hebnu 6 x nescafe gekocht
nou net gehaald, 2 gehakt, 3 nescafe gold, 2 nescafe original, 1 navul ambi pur, 2 pannekoeken, 2 venus mesjes betaald 0,85 ipv 32,nog wat
6 dreft afwasmiddel 10 antikal schoonmaakazijn 4 HS shampoo 5 nescafe cappuccino 1 nescafe gold 1 oranje pampers 6 lenor wasverzachter Totaal 90,29 na bonus/bonnen 4,61 retour
ben nu wel door mijn bonnen heen.. kan nu alleen nog hopen dat er nog meer van vaatwas in de aanbieding komt.
op de oranje pampers heb ik 1 bon ingeleverd op 1 pak de nescafe gold had ik klein potje yvon, en de cappuccino die rood/gele zakken , die heb ik altijd en daar nu bonnen op ingeleverd. en dreft afwas , hier stonden de restanten nog voor 85 cent nu.. dus de laatste flessen meegenomen
Vandaag even mijn laatste ARiel bon ingeleverd en een Ambi Pur flush.. Morgen even kijken voor de Olaz en nog wat losse bonnetjes. Ben alweer heel benieuwd naar de aanbiedingen voor volgende week!
Soms koop ik rode potjes en soms de gouden en lever daar an de goede kleur Bon bij in, neem alleen wel de kleine pot
heb die bonnen met daarop blauwe en rode pot, waarop staat cappucchino... alleen ik pak de zakken cappuccino omdat we die altijd drinken.. staat op bon .. nescafe cappuccino... op de zak ook, dus dan kan ik idd ook zeggen van ooo... dacht dat mocht ook