LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn ah op een kopstelling bijde actie van de ambi pur, het is een nieuw product dus zal niet in het schap staan

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik weet niet bij wie het gelukt is maar bij de dirk heb ik het de vorige ronde getest met dreft 4 flessen voor €10. Had toen 4 bonnen van €2,90 maar de kassa pakte slechts 2 bonnen en de andere twee niet. Ga daar ook niet meer heen.

3. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet er iemand op welke dag de nieuwe bonus aanbieding blinde staan bij Appie?
    Ben na slijk wel benieuwd want dan wee ik of ik nog bonnen bewaar voor volgende week shoppen

4. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Yvonne, morgen als het goed is

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij de ah op die actiestellingen op de hoeken van de paden staat die azijn.

en idd morgen als het goed is staan ze ergens online

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gisteren even snel bij de AH wat halen voor het avondeten, levert een vrouw voor mij een H&S bon in. Ik wilde haar bijna vertellen dat ze dat niet hier moet doen. (Hier is de goedkoopste H&S €4,45), maar heb me ingehouden...:)

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ga ik zelf boodschappen doen, ik zal eens gaan kijken. Ik hoop echt dat ze ze wel hebben, baal anders best wel :p erg he.. haha

8. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een rekenfoutje gemaakt, ik kreeg geld terug bij de kassa. Gelukkig vond de cassière het geen probleem.... Ik denk dat ik een bon teveel heb ingeleverd, snap er anders niets van.

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wat een leuke acties, zoveel korting:$
    Mag ik vragen hoe jullie aan die bonnen komen???
    Ik wil ook:D

10. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Vragen in je omgeving of ruilen

11. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Dames... Wie kan me helpen? Kom er niet meer wijs uit...
    Heb 1 boekje. Wat kan ik dan momenteel voor bijna noppes halen? Iemand een voorbeeldje? Snap niks van die doorlopende aanbiedingen etc.

Alvast heeeeeeeeeeel erg bedankt :)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij de AH:

olaz vloeibare dagcreme met olaz bon van4 euro voor 046 cent
    oral b tandpasta 1,45 bon erover heen, 55 cent retour op overige boodschappen
    antikal (alleen deze week) schoonmaakazijn: 1,01 retour op overige boodschappen
    de gratis geurstekker: normaal gratis, deze week 30 cent retour op overige boodschappen
    venus en olaz scheersysteem: ah neemt die ook op venus wegwerpmesjes, nu bijna 2 euro retour dan op boodschappen.

bij de meeste jumbo's: de Head en shoulder shampoo gratis.

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    ambi pur flush is ook gratis bij de ah en always silk ook (1 bon per pak dan)

14. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de mensen die tips willen.....zou gewoon aantal pagina's terug lezen en zie je vanzelf wat mensen gekocht hebben.

Bij de ah ook nog goede deal: 1 Ariël en 2 lenor kopen en inleveren je bon van Ariël en lenor.

15. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Zie die nergens in de bonus... Of ligt het aan mij

16. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Snap alleen niet.. Op de bonnen staat vaak bij aankoop van 2 pakken... En jullie doen het dus allemaal bij 1 pak/fles?

Lees ook verschillende dingen over de koffie...

Blije Yvon; heb je gelijk in... heb gekeken... Maar de meeste hier hebben een shitload aan bonnen ;) Heb gewoon netjes maar 1 boekje dus vind het lastig omdat bij meer bonnen je uiteraard ook meer korting op andere boodschappen krijgt

17. girl21

girl21 Niet meer actief

Ik weet niet waar de rekenfout zat bij mij vandaag, maar heb zojuist voor 175 euro gehaald, na bonus 139, totaal betaald 25 euro! Had voor 14 euro aan eigen boodschappen..

Ging bij de kassa niet helemaal lekker, sommige scanden niet, maar doordat ze daar zo o gefocust was heeft ze per ongeluk 2 bonnen wel dubbel gescand..
    Ook al miste er iets, ik ben zeeeeeer tevreden!
    Edit:: had door de haast zo voor sluiting per ongeluk de wc flush beschikking gepakt in plaats de starter.. 2x3 euro in mijn nadeel..maar geeft in dit geval niks hihi

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    flush is toch echt in de bonus deze week voor 0,99. Always is in lang loop bonus. Hier stond ook geen boordje in een winkel maar de kassa scande hem wel voor 2,09.

19. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Ja de flush idd wel... De always vroeg ik me idd af. Thx

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag mazzeltje. Dreft Platinum vaatwastabs (20st) in de 35% bak en nog bonnen over, dus snel meegenomen. Omgerekend zelfs goedkoper dan de Lidl vaatwastabs (dat is mijn referentie).
    Verder nog een flush en een Antikal gescoord.

Helaas geen Olaz kunnen vinden bij onze Appie. Morgen misschien even een andere vestiging uitzoeken.

Deel Deze Pagina