Ja klopt die idd wist de naam ff niet. Hij is best groot vind ik groter dan hellevoet centrum maar ze hadden haast niks van Gillette helaas. De ah xl in hoogvliet ging bij mij ook goed zit ook te denken om daar morgen heen te gaan Ja de zenuwen zaten er flink in toen bleef ze ook nog eens op 100 euro hangen en dacht ik ze heeft toch nog wel bonnen maar gelukkig had ze er nog meer haha
Bij heel veel ah is de scheermessen enzo bij de klantenservice,hoogvliet heeft enorm groot assortiment.. Heb je je helemaal aan de eenheden op de bonnen gehad of gewoon 1/1 ingeleverd?
Mag ik misschien nog 1 vraag stellen? Ik ken het LIHL bijna niet en op de website kon ik het niet zo makkelijk vinden. Hoeveel producten mag je op 1 bon kopen? Bv dreft is 2 flessen met een korting van 5,49 dacht ik. Mag je dan maximaal 2 flessen kopen of meer?
je mag zoveel kopen als je wilt.. de AH scant een bon per artikel.. of ze dat volgende ronde nogmaals doen.. dat betwijfel ik Bij de emte mocht het altijd.. korting op korting... tot ik vorige keer veel bonnen inleverde.. en nu mag het niet meer.
Ah xl heeft volgende werk pamper dozen in de bonus, zouden we daar bonnen o kunnen inleveren? Weet niet of hier ook en xl zit namelijk..
Zo net rondje AH gedaan dankzij een lieve forumlid. Heb ik alsog 2 ariel, 1 lenor, oil of olaz en dreft vaatwastabletten. Deze was 5 euro voor 34 stuks.
Vanmorgen was ik hier in Steenwijk bij de Ah, niet zo heel slim gedaan.... had te weinig extra boodschappen en zou geld toe krijgen op de alles... Dat kan natuurlijk niet, dus ik mee naar de servicebalie. Degene daar de bonnetjes uitgeplozen en ik dus meer dan de helft laten staan... Uiteindelijk alleen de always 3 pakjes meegenomen wel voor de prijs op het bonnetje... maar goed... Vanmiddag naar de AH in Meppel, daar ging het beter 2x antikal 3x nescafe 1x aways 3x oil of olaz 3x Gilette scheermeesjes 3x oral B tandpasta aan extra boodschappen; biskwietjes, kaneelthee, bosvruchtenthee, 3x pakje braadzakken, spaghetti, lasagnabladen, en een pak oranje pampers. 59.69 na bonus en lihl bonnen 9,45 betaald Vond het wel erg spannend na mijn ervaringen vanochtend maar wat super (durfde dus ook niet smiddags nog eens naar dezelfde ah )
Ik heb gewoon met alles 1 op 1 ingeleverd maar had het idee dat ze een paar bonnen dubbel scande ze was er zo mee aan het rommelen weet ook niet hoeveel ik er nou heb ingeleverd had een heleeeeeeeeee stapel en ik heb 3 bonnen van pampers op 2 pakken ingeleverd met de oranje dan
3x de nescafebon met 2 van die bussen er op zeg maar.... ingeleverd voor 2x 3 in1 pakjes uit de bonus en 1 zak wiener melange met dezelfde bon
Wat denken jullie dames, zou de ah de pampers deze maand nog in de bonus krijgen? Weet niet hoe vaak ze dat meestal hebben per maand..iemand een idee?
Ik snap de bonnen van nescafe niet zo goed. Ze zijn toch niet in de bonus? Ook niet in de langloopbonus? Ik durf niet zo goed een klein potje mee te nemen en een bon voor twee grote potten in te leveren. Of doen jullie dat wel? Of kopen jullie het ergens anders dan bij appie?
Komende week iig niet en dan heb je nog 1 week en een paar dagen te gaan. Komende week is alleen dreft vaatwas in de aanbieding. Ik wacht nog op h&s...
Vanmorgen weer 30 euro bespaard bij AH Voor veel dingen moet ik echt even rijden, omdat we hier een ieniemienie AH hebben. Ik ben daarom nu ook bijna door mijn bonnen heen. Iemand nog een lucratief idee voor de Braun bonnen?